کد خبر: ۳۱۹۴۶
۱۴۰۳/۰۱/۱۰ ۱۱:۴۵:۰۱

بهترین و بدترین مدل‌های خواب برای جلوگیری از مشاجره با همسرتان هنگام شب چیست؟

زوج‌هایی که هنگام خواب پشت به یکدیگر دراز می‌کشند به احتمال زیاد در روابط خود احساس امنیت می‌کنند. مدل محبوب خواب برای زوجین به شرح ذیل بوده اند: پشت به همسر ۳۹ درصد، مدل اصطلاحا قاشقی (در آغوش گرفتن هنگام خوابیدن) ۲۹ درصد، مدل افراد تنها (کسانی که هرگز لمس نمی‌کنند) ۲۴ درصد، چهره به چهره (بینی به بینی، با کمی فاصله) ۱۳ درصد

به گزارش محیانیوز به نقل از دیلی میل، نظرسنجی‌ای صورت گرفته از ۲۰۰۰ بریتانیایی انجام شد نشان داد که دراز کشیدن پشت به هم موقعیت مورد علاقه افراد بود.

در مقابل، ۱۱ درصد از زوج‌هایی که در طول شب محکم یکدیگر را در آغوش می‌گیرند بیش از دو برابر از صمیمیت لذت می‌بردند.

مدل‌های محبوب خواب برای زوجین به شرح ذیل بوده اند: پشت به همسر ۳۹ درصد، پوزیشن اصطلاحا قاشقی (در آغوش گرفتن هنگام خوابیدن)  ۲۹ درصد، پوزیشن افراد تنها (کسانی که هرگز لمس نمی‌کنند) ۲۴ درصد، چهره به چهره (بینی به بینی، با کمی فاصله) ۱۳ درصد.

هم چنین، مدل‌های نامحبوب برای زوجین هنگام خواب در کنار یکدیگر به شرح ذیل بوده اند: به اصطلاح بغل کننده‌های خرس (در آغوش گرفتن چهره به چهره) ۱۱ درصد، خوابیدن همراه با حیوان خانگی در رختخواب ۹ درصد،  ستاره دریایی (در آن فرد به پشت خوابیده و دست‌ها در کنار بالش به سمت بالا قرار می‌گیرند) ۸ درصد، پوزیشن شریک خودخواه یکی از آن دو لحاف را به دور خود پیچیده و طرف دیگر را بدون لحاف رها کرده است ۸ درصد، خوابیدن در انتهای تخت ۴ درصد.  

دیدگاه

پیشنهاد سردبیر

آخرین اخبار

پربازدیدترین ها

خواندنی