کد خبر: ۳۲۴۲۱
۱۴۰۳/۰۲/۰۶ ۱۱:۱۳:۰۱

قدرت خدا و جماعت بندگان خدا

آنچه دشمن را می‌آزارد، حرکت ما به سوی جامعه شدن است. دعوت انقلاب اسلامی از مستضعفان جهان برای جمع شدن و جامعه شدن مایه پریشانی استکبار جهانی است. ایمان و اعتقاد ولیّ فقیه به مردم و مردم به ولیّ فقیه ثمره‌ای نورانی به بار آورده که تاریخ را از پس خود می‌کشد.
مراقب جمعه و جماعتمان باشیم.دشمن همان را نشانه رفته. او نمی‌خواهد ما جامعه باشیم. نمی‌خواهد جامعه بفهمیم. نمی‌خواهد جامعه بمانیم. نمی‌خواهد جامعه بخواهیم.اگر می‌بینی نهاد خانواده تضعیف شده بیهوده نیست. اگر می‌بینی مساجدمان ضعیف است، بیهوده نیست. اگر می‌بینی مشارکتمان ضعیف است، بیهوده نیست.مسئله جمع و جامعه مهمترین داستان ماست. مسئله ولایت بدون فهم جمع و جامعه درست فهم نمی‌شود. دین بدون درک جمع و جامعه درست به کار نمی‌آید. میهن بدون باور جمع و جامعه جسدی بی‌جان است.بدون جماعت نمی‌توانی مدعی باشی که اهل و اهلی عصر و مصری هستی. بدون جماعت تنهایی و غربت، عادی و عمومی خواهد شد. بدون جماعت، ضعف و سستی و فقر و بیماری ناگزیر است. قوت و قدرت و اقتدار با جماعت است.بدون جماعت، آزادی تنها سراب است. کرامت رؤیاست. عزت خیال است. پیروزی خواب است و زندگی آرزوست.آنان که به ما می‌آموزند اینها را در تفرد خودخواهی‌ها یا حتی خودخواهی‌های گله‌ای و گروهی بجویید، دروغ می‌گویند؛ فریبمان می‌دهند.بدون جماعت، اجتماع به جسدی مرده می‌ماند که مورد سوء نظر و سوء استفاده دیگران است.اگر کسانی آمدند و سستی و مستی رقابت را به جای قوت مراقبت هوشمند به شما فروختند بدانید، گرگ‌هایی هستند که دست و پایشان را رنگ کرده‌اند و صدا و کلماتشان را تراشیده‌اند و دندان و چنگال‌شان را پنهان کرده‌اند و بغض و کینه‌شان را پشت نقاشی لبخند قایم کرده‌اند.برویم به سمت جماعت؛ به سمت خودسازی؛ به سمت خداخواهی؛ به سمت پشتیبانی از ولایت فقیه؛ به سمت حمایت از مستضعف مظلوم، تا آنها از ما ناامید شوند.
منافقان را رها کنیم. آنها جماعت ما را حول ولیّ خدا و در مقابل اولیاء شیطان نمی‌خواهند.امروز برای راهپیمایی روز قدس می‌رویم؛ زیرا می‌دانیم ید الله مع الجماعة...پیامبر اکرم صلّی الله عليه و آله فرمودند:اِنَّ الشَّيْطانَ ذِئْبُ الاِْنْسانِ كَذِئْبِ الْعنَنَمِ يَأْخُذُ الشّاةَ القاصِيَةَ وَ النّاحِيَةَ فَاِيّاكُمْ وَ الشِّعابَ وَ عَلَيْكُم بِالْجَماعَةِ وَ العامَّةِ وَ الْمَسْجِدِ؛شيطان گرگ انسان است، همانند گرگ گوسفندان كه هميشه ميش هاى دور افتاده و كناره گير را مى گيرد. پس، از دسته بنديها (گروه گرائى و خط بازى) بپرهيزيد و بر شما باد به حضور در جماعت و مجالس عمومى و مسجد.

دیدگاه

پیشنهاد سردبیر

آخرین اخبار

پربازدیدترین ها

خواندنی