کد خبر: ۱۹۹۶۹
۱۴۰۲/۰۸/۲۸ ۰۹:۳۰:۰۱

ازبکستان بازی سخت‌تری برای تیم ملی ایران خواهد بود

بازیکن پیشین استقلال درباره دیدار تیم ملی فوتبال برابر ازبکستان گفت: نسبت به بازی اول با هنگ‌کنگ، ازبکستان حریف سخت‌تری خواهد بود ولی امیدوارم نقاط ضعف و قوت تیم برطرف شود تا نتیجه خوبی بگیریم.

به گزارش محیانیوز، محسن یوسفی، بازیکن پیشین استقلال درباره برد تیم ملی مقابل هنگ کنگ در مقدماتی جام جهانی تصریح کرد: برای هر تیمی بازی اول مقدماتی جام جهانی سخت است. مهم این است که تیم ملی بازی را برد. آنها شروع خوبی داشتند ولی بعد از زدن دو گل، بازی افت کرد. در کل تیم ملی بازی قابل قبولی انجام داد. مهم سه امتیاز بازی بود که گرفتند.

او درباره دیدار تیم ملی برابر ازبکستان افزود: ازبکستان بازی سخت‌تری خواهد بود. امیدوارم نقاط ضعف و قوت تیم برطرف شود تا نتیجه خوبی بگیریم. ما احتیاج به دیدارهای تدارکاتی قوی‌تری داریم تا نقاط مثبت و منفی تیم خودمان را بشناسیم. من اعتقاد دارم که رفتن به جام جهانی آسان‌تر از جام ملت‌هاست چون در جام جهانی سهمیه آسیا و اقیانوسیه ۷، ۸ تیم است که می‌رویم اما در جام ملت‌ها یک تیم قهرمان می‌شود.

یوسفی درباره شرایط تیم استقلال هم اظهار کرد: استقلال مقابل تراکتور فوق‌العاده خوب ظاهر شد. انتظاری که از تیم می‌رفت چیزی جز این نبود. استقلال در این بازی توانست یک فوتبال قدرتی و با برنامه را به نمایش بگذارد. بازی مقابل تراکتور یک بازی ۶ امتیازی بود.

او درباره گلزنی ایمان سلیمی افزود: سلیمی آمده بود تا اشتباهات گذشته را تلافی کند. پرش خیلی خوب و ضربه عالی به توپ که منجر به گل شد ثابت کرد که او انگیزه‌های زیادی برای این بازی داشت.

یوسفی درباره رابطه خطیر و نکونام بیان کرد: اوایل فصل حاشیه‌هایی اطراف تیم بود اما الان وضعیت خیلی آرام شده است. مدیرعامل و سرمربی در ارتباط با هم روزهای خوبی را سپری می‌کنند و امیدوارم همین روند ادامه داشته باشد. بازیکنان در شرایطی می‌توانند عملکرد خوبی داشته باشند که سرمربی تیم رابطه درستی با آنها داشته باشد که خوشبختانه همین شرایط در تیم برقرار است.

بازیکن پیشین استقلال درباره اینکه گوستاو بلانکو هم موفق به گلزنی شد توضیح داد: بلانکو ثابت کرد که هرچه به لحاظ بدنی در شرایط بهتری قرار بگیرد و با تیم هماهنگ شود، عملکردش بهتر خواهد شد. او در دیدار با تراکتور خیلی خوب و در خدمت تیم ظاهر شد. به آینده این بازیکن خوشبین هستم.

دیدگاه

پیشنهاد سردبیر

آخرین اخبار

پربازدیدترین ها

خواندنی