کد خبر: ۳۴۷۲
۱۴۰۱/۰۸/۰۷ ۱۱:۳۳:۲۷

ویدئو/ توصیه سردار سلامی به جوانان فریب‌خورده/ از خویشتن‌داری نظام سوءاستفاده نکنید/ با کاسه صبر ملت بازی نکنید/ ای دانشجویان به دامن ملت برگردید

فرمانده کل سپاه پاسداران در مراسم تشییع پیکر شهدای حمله تروریستی در شاهچراغ گفت: آمریکای جنایتکار، رژیم صهیونیستی و آل‌سعود خسته و شکست‌خورده ‌در جنگ یمن و شکست در تشکیل دولت در عراق و شکست در لبنان و سوریه وقتی نفوذ و قدرت‌ سیاسی و معنوی ایران عزیز‌ را در سرزمین های دور‌دست دیدند‌، متوجه شدند بر ملت ایران نمی‌توانند فائق آیند، آنها پس از شکست‌های پی در پی، به این فکر افتادند تا به جوانان‌‌ کشورمان آسیب بزنند.
تعداد بازدید : 2

سردار حسین سلامی گفت: به جوانان این سرزمین و اندک جوانانی که گول عملیات رسانه‌ای دشمن را خورده‌اند می‌گویم که ‌می‌دانید که آرزوی آمریکا برای شما ‌چیست؟ آنها اعلام کردند نمی‌توانند ایران شکست دهیم مگر با جوانانش.

فرمانده کل سپاه گفت: آنها می‌گویند بر ایران و آرمان اسلامی و آرزو‌های بزرگ این کشور‌ نمی‌توانیم غلبه کنیم، مگر اینکه ‌بر جوانان  غلبه کنیم و رویای آمریکا ‌این است که جوانانمان فقط کشته شوند و فرقی برایشان نمی‌کند که چه کسی کشته شود؛ جوان انقلابی یا ‌جوان اغتشاشگر؛ ‌می‌خواهند ‌جوانان ما را مرده ببینند.به دنبال تعطیلی دانشگاه‌ها و مدارس هستند، پس بدانید آنها خواب خوبی برای شما ندیده‌اند.

 

دیدگاه

پیشنهاد سردبیر

آخرین اخبار

پربازدیدترین ها

خواندنی