کد خبر: ۲۳۶۸
۱۴۰۱/۰۷/۲۲ ۰۸:۵۴:۳۳

دورهمی به سبک سرما/ از دامن های بلند پلیسه تا بوت‌های کابوکی

دورهمی‌های دخترانه همیشه پر است از رنگ‌ها و مدل‌های مختلفی که می‌توان در آن اصول استایلیست بودن را به خوبی حس کرد.

ستی مولایی؛ با تمام شدن تابستان و وارد شدن به فصل‌های سردی مانند پاییز و زمستان قطعا نوع و جنس این استایل‌ها تغییر می‌کند و تصمیم‌گیری درمورد انتخاب لباس را با دشواری همراه می‌کند، چه بپوشیم، چند لایه بپوشیم و پرسش‌هایی از این قبیل که ذهن ما را درگیر خود می‌کند. حالا با این تفاسیر مناسب‌ترین استایل دورهمی های پاییز و زمستان امسال چیست؟  

شاید این پاییز و زمستان دلتنگی‌های خاص خودش را داشته باشد اما نمی‌توان روتین‌های زندگی را کنار گذاشت. امسال پاییز و زمستان با چه استایل های قرار است دست و پنجه نرم کنیم. در واقع؛ ذات مد، همین است. ماندگاری در لباس فقط به این معنی نیست که از بین برود، بلکه به این معنی است که از مد نیفتید.

اسمش را لباس پوشیدن دوپامین بگذارید

سبک امسال به این معنا نیست که برده مد باشید، بلکه برعکس، این است که از تکه‌های لباس‌های قدیمی خود برای پاییز امسال کت بدوزید. رنگ‌ها قدرتمندرین ابزار در دنیای مد هستند. پس با کنار هم قرار دادن پارچه‌های مختلف قادر خواهید بود تا پالت رنگی خود را بسازید. مطالعات علمی نشان می‌دهد که رنگ‌ها می‌تواند خلق و خوی شما را به خوبی تنظیم کنند. رنگ‌های قرمز، نارنجی و زرد با طول موج‌های طولانی‌تر، پیامی را به مغز شما می‌فرستند که احساس اجتماعی و سرزنده بودن را ترجمه خواهید کرد و رنگ‌های آبی و سبز با طول موج کوتاه‌تر، شما را به سمت آرامش سوق می‌دهند. اما واقعاً، رنگ مناسب برای پوشیدن، رنگی است که وقتی به آن نگاه می‌کنید لبخندی به شما می‌زند، به همین سادگی.

هودی‌ها برای مهمانی های خودمانی

هودی‌های به رنگ سبز یشمی در کالکشن مهم ترین برندها در کنار اکسسوآرهای جذاب قرار گرفته است. هودی‌ها را با شلوار لی ست کنید و از پوشیدن این استایل لذت ببرید.

دیوار مد والنتینو

پس از نمایش دیوار صورتی والنتینو در هفته مد پاریس، آن هم با ظریف‌ترین و پیچیده‌ترین نورهای جدید صورتی رنگ جدید پوشیدنی‌ها در این فصل مشخص شد. اما‌جما‌هاید، رئیس طراحی در Whistles می‌گوید: رنگ‌های غنی جواهرات و اکسسوآرها در سال 2022 سبزی‌های پر جنب و جوش، شکلاتی‌های گرم و رنگ زیبای پرتقالی است. یونا جویس، مدیر لباس زنانه Reiss می‌گوید: در این فصل شما شاهد مغازه‌ها رنگین کمانی هستید مغازه های که با رنگ های شاد اما گرم ویترین‌ها را تحت شعاع خود قرار داده‌اند.

کت و دامن های رنگی

از میان مناسب‌ترین استایل دورهمی‌های پاییزی، کت و دامن بوده که از جمله شیک‌ترین گزینه‌ها است؛ بخصوص اگر مهمانی شما رسمی باشد، یک دست کت و دامن رنگی برای شما کافی است. دامن چه بلند باشد، چه متوسط و چه کوتاه، زیباست. در واقع؛ یکی از پررنگ‌ترین لباس‌های که در ویترین‌ها به چشم می‌خورد کت و دامن یا شلوار‌های رنگی زیبا است. یک کت و شلوار نارنجی با بلوز ابریشمی مرجانی می‌تواند یک ترکیب رنگی فوق العاده باشد.  

بوت‌های بلند به سبک کابوکی

 در دورهمی‌های پاییزی کفش‌های مختلفی را می‌توانید بپوشید. اما مد امسال بوت‌های بلند تا زیر زانو است. بوت‌های جیر با رنگ های متنوع. بنابراین تا زمانی که فرصت هست باید از پوشیدن بوت‌ها لذت برد. در دورهمی‌ها هم یک جفت بوت، استایل شما را جذاب‌تر می‌کند. با توجه به لباسی که می‌پوشید، بوت بلند، متوسط یا نیم بوت را انتخاب کنید و شیک باشید. بوت‌های کابویی هم در لیست پر‌طرف‌دارها امسال قرار دارند.   

دامن های پر طرف‌دار پلیسه‌ای

امسال به جای لباس مهمانی روی دامن مهمانی سرمایه گذاری کنید. دامن‌های کوتاه و بلند با یک پولیور رنگی بسیار زیبا می‌شوند. صد البته که دامن های پلیسه دار به چرخه مد برگشته‌اند.

جین هیچ وقت از ترند بودن نمی‌افتد

حالا که امسال لباس‌های جین ترند شده‌اند، شما هم فرصت را غنیمت بشمرید و چه در خیابان و چه در دورهمی، لباس‌های جین بپوشید. سرتا پا جین بپوشید؛ مثلا شلوار جین را با شومیز یا کت جین امتحان کنید. اگر یکی از اجزای لباس شما بگی باشد، عالی می‌شود چون لباس‌های بگی همچنان ترند هستند. 

منبع:

https://www.theguardian.com/fashion/2022/sep/14/bring-on-the-colour-autumn-fashion-to-keep-you-warm-cheer-you-up-and-wear-for-ever

 

دیدگاه

پیشنهاد سردبیر

آخرین اخبار

پربازدیدترین ها

خواندنی