کد خبر: ۱۶۲۴
۱۴۰۱/۰۷/۰۹ ۰۰:۲۱:۴۸

پاییز عروس رنگ‌ها/ رنگ‌های که پاییز امسال ترند شده‌اند

دیگر وقت آن رسیده تا در دنیای مد و فشن رنگی پاییز شرکت کنیم. قطعا خداحافظی با لباس‌های تابستان بسیار سخت است اما استقبال از لباس‌های پاییزه هم بسی جذاب و دیدنی است.

ستی مولایی؛ این نکته را فراموش نکنید که سلیقه شما هر چقدر هم که خوب باشد باید از الگوریتم رنگ جهانی  برای به روز بودن استفاده کنید. تا در این زمینه حرفی برای گفتن داشته باشید. اکنون اگر برای آماده کردن کمد پاییزی خود نیاز به کمک دارید، ما اینجا هستیم تا رنگ‌های ترند برای پاییز و زمستان امسال را به شما معرفی کنیم.

رنگ‌های منتخب پاییز ۲۰۲۲

شرکت معتبر پنتون؛ هر ساله با بررسی فشن‌شوهای مربوط به پاییز و با توجه به رنگ‌هایی که طراحان برای لباس‌هایشان استفاده می‌کنند در جلسه‌ای رسمی با حضور افراد مطرح در این حوزه کاری رنگ های پاییز امسال را معرفی کرد. رنگ‌های شاد و پر انرژی در صدر رنگ‌های مطرح امسال قرار گرفته‌اند. اما برخی از این رنگ‌ها مختص فصل زیبای پاییز است. رنگ‌های مانند سبز زیتونی، رنگ های نئونی، آبی، زرد، سبز، قهوه‌ای، بنفش و قرمز جیغ در این لیست رنگی قرار دارند.

سبز زیتونی

در لیست رنگ‌های پاییزی امسال، بیشترین رنگی که به چشم می‌خورد رنگ سبز زیتونی است. این رنگ طرف دارهای زیادی دارد برای اینکه قابلیت ست کردن با رنگ های دیگر در این تنالیته رنگی بسیار است. این رنگ در کنار رنگ سفید یه خوبی می تواند نقش آفرینی کند.

رنگ های پاییز 2022

آبی یونانی

شهر زیبای یونان را همه با رنگ رز آبی یا (میکونوس) می‌شناسند. رنگی که از دریای مدیترانه گرفته شده و می‌تواند به خوبی حس اقیانوس آبی را در استایل‌تان تداعی کند. این رنگ در کنار رنگ های از تنالیته آبی یا سفید به خوبی خود را به نمایش می‌گذارد.

زرد براق

این رنگ زیبا و درخشان قابلیت ترکیب با رنگ های پاییزی خنثی را دارد. بهترین مکمل ها برای این رنگ خاکستری و قهوه‌ای است. استایل پاییزیتان به رنگ زیبای زرد!

قهوه‌ای

کافی است کمی به رنگ برگ های که بر روی زمین میریزند نگاه کنید. قهوه ای و نارنجی بیشترین رنگ پاییز هستند. در واقع؛ قهوه‌ای یکی از شیک‌ترین رنگ‌ها و البته بهترین انتخاب برای پاییز است. انتخاب این رنگ باعث منحصربه‌فرد شدن استایل شما خواهد شد. پلیورهای قهوه‌ای برای این فصل بسیار زیبا هستند.

رنگ های پاییز 2022

بنفش براق

چند سالی می‌شود که رنگ بنفش از فهرست رنگ‌های پاییزی حذف نشده است. اما امسال بنفش براق جایگزین بنفش های مات شده است. مخصوصا اگر آن را با طیف‌هایی از رنگ صورتی ترکیب کنید. شلوار بنفش در کنار شومیز صورتی و یا بلعکس.

قرمز درخشان

قرمز ها در این فصل به استایل‌تان جان تازه می‎دهند و در واقع قرمز درخشان یا (رنگ بِرگِندی) یکی از اصلی‌ترین رنگ‌ها برای پاییز امسال است. این رنگ هیجان و جذابیت را یه استایل شما هدیه می‌دهد.

منبع:

https://www.vogue.com/article/fall-fashion-colors-

https://stylecaster.com/color-trends-2022/

 

دیدگاه

پیشنهاد سردبیر

آخرین اخبار

پربازدیدترین ها

خواندنی