کد خبر: ۴۰۴
۱۴۰۱/۰۶/۰۶ ۱۲:۰۹:۱۱

ببینید| تریلر رسمی فصل پنجم سریال «سرگذشت ندیمه» منتشر شد

تریلر رسمی فصل ۵ سریال «سرگذشت ندیمه»، نوید یک نبرد پر کشش و بازگشت جون به گیلیاد را می دهد. «سرگذشت ندیمه» برگرفته از رمان مارگارت اتوود به همین نام است که در سال ۱۹۸۵ نوشته شده است.
تعداد بازدید : 21

نمایش این سریال از شبکه Hulu در سال ۲۰۱۷ آغاز شد. این سریال در دنیایی دیستوپیایی می گذرد که در آن نرخ باروری در سطوح خطرناکی کاهش یافته است و ساحل شرقی آمریکا به کشوری بنیادگرا به نام گیلیاد تبدیل شده است؛ جایی که زنانی که قادر به بچه دار شدن هستند توسط طبقه بالا زندانی می شوند تا به عنوان ندیمه خدمت کنند و برای اربابانشان فرزندآوری کنند.

New-Project-50

شخصیت اصلی این سریال با بازی الیزابت ماس یکی از همین ندیمه ها به نام جون است. جون که به طور تاثیرگذاری در شورش علیه گیلیاد نقش دارد، یکی از تکان دهنده ترین بازی های خود را در فصل چهارم به نمایش گذاشت. او فرمانده واترفورد را که یکی از مقامات قدرتمند گیلیاد بود و نقش مهمی در ایجاد و حفظ گیلیاد داشت را به قتل رساند. این امر، همسرش سرنا که در حال حاضر برخلاف پیش‌بینی‌ها باردار است را وا میدارد تا به دنبال انتقام خونین از جون باشد.

New-Project-1-11

Hulu اولین تریلر رسمی فصل ۵ سریال «سرگذشت ندیمه» را منتشر کرد که در ۱۴ سپتامبر پخش خواهد شد. بخش عمده تریلر مربوط به پیامدهای تصمیم بعدی جون است. زیرا او توضیح می دهد که خیلی دلش می خواست فرمانده واترفورد را بکشد. اظهار نظری که شوهر و متحدانش را شوکه می کند. اگرچه او باید تظاهر به بی گناهی کند، اما اصرار دارد که می خواهد سرنا بداند این او بوده که شوهرش را کشته است.

New-Project-2-12

رابطه جون و سرنا در طول سریال فوق العاده پیچیده بوده است. آنها هر دو زنانی هستند که در سیستمی گرفتار شده اند که برای خدمت به آنها طراحی نشده است، حتی با توجه به این واقعیت که موقعیت سرنا در جامعه گیلیاد به وضوح بسیار بالاتر از جون است. «سرگذشت ندیمه» به خاطر ایجاد چرخش‌های غیرمنتظره شخصیت هایش شناخته شده است، بنابراین ممکن است هنوز امیدی وجود داشته باشد که سرنا در نهایت در جبهه جون در جنگ علیه گیلیاد قرار گیرد. با این حال، حتی اگر در نهایت این اتفاق بیفتد، مطمئناً اوضاع قبل از اینکه به سامان شود، بدتر خواهد شد. با توجه به این واقعیت که سریال قبلاً یکی از شخصیت های اصلی خود را از بین برده است، زمینه را برای نتیجه ای به همان اندازه ویرانگر در این فصل فراهم می کند.

 

دیدگاه

پیشنهاد سردبیر

آخرین اخبار

پربازدیدترین ها

خواندنی