کد خبر: ۱۰۹۳
۱۴۰۱/۰۶/۲۸ ۲۲:۳۰:۵۳

باز آمد بوی ماه مدرسه/ 4 ویژگی ضروری برای انتخاب کوله پشتی مدرسه

زمانی تا بازگشایی مدارس نمانده است، پس باید یک کوله مناسب و در عین حال زیبا برای فرزندمان انتخاب کنیم. البته دنیای مد در زمینه کیف و کوله‌های مدرسه عقب نکشیده و مدل‌های زیبای پسرانه و دخترانه زیادی را ارائه کرده است. اما باید بدانیم زیبایی تنها فاکتور ما مادرها برای انتخاب کوله مدرسه نیست.

ستی مولایی؛ یکی از کارهای مهمی که قبل از مدرسه انجام می‌دهیم، خرید کیف مدرسه است. ما می دانیم که بچه‌ها در تمام طول سال از آن کیف استفاده خواهند کرد، و همچنین بخش عمده‌ای از روزهای اولیه شما برای آماده کردن آنها برای مدرسه خواهد بود. موارد زیر 5 مورد بیشترین درخواست کیف مدرسه از مدارس و فروشندگان کیف است.

  1. انتخاب اندازه مناسب

شاید بخندید، اما مهرماه که می‌شود این کوله‌ها هستند که کودکان را به مدرسه می‌برند. سایز کوله مدرسه بسیار مهم است. نه انقدر کوچک که نتوان کتابی داخل آن قرار داد و نه آنقدر بزرگ که نتوان آن را حمل کرد.

اندازه مورد نیاز بسته به درجه تغییر می‌کند. اما قرار دادن کیف با اندازه نامناسب روی شانه بچه‌ها باعث می‌شود که ظاهری ناخوشایند داشته باشد و اغلب فضای کافی یا اضافی روی کیف برای لوازم جانبی وجود ندارد.

بنابراین بر اساس قد و نیاز فرزندانتان، کیف‌های مناسب را انتخاب کنید و مطمئن شوید که کاملاً روی پشت آنها قرار می‌گیرد.

2   کیفی با کیفیت بالا

تقریباً به مدت 9 ماه، 5 روز در هفته، فرزندان شما همان کیف را به مدرسه می‌آورند. قطعا دیدن پارگی یا خراب شدن کیف مدرسه صحنه خوشایندی برای پدر و مادر نیست. در نتیجه کیفی را انتخاب کنید که دارای جنسی خوب و قابل شستشو باشد.

چون کیف ها قرار نیست که همان طور که به مدرسه می‌روند تمیز به خانه برگردند. به همین دلیل، به سراغ مواد با کیفیت خوب بروید که بدون آسیب ماندگاری بیشتری داشته باشند.

همچنین وزن کیف را بررسی کنید. کیف باید بادوام باشد، اما وزن بیش از حد می‌تواند به کمر بچه‌ها فشار بیاورد.

3. اندازه های قابل تغییر

مقدار لوازم جانبی که قرار است فرزندان شما به مدرسه بیاورند متفاوت است. پس سعی کنید کیف‌های دارای تسمه های اندازه گیری را انتخاب کنید که به نسبت سنگینی کیف بتوانید آن را جابجا کنید. سعی کنید سر شانه‌های کوله پهن باشد تا بچه‌ها شانه درد نگیرند.

همیشه هنگام انتخاب کیف به خاطر داشته باشید که این کیف به فرزندان شما کمک زیادی می‌کند.

کوله پشتی - لوازم التحریر

4. کیف های جیب دار بگیرید

اغلب شما به عنوان والدین هر روز قبل از رفتن بچه ها به مدرسه، کیف آنها را چک می‌کنید تا چیزی را فراموش نکرده باشند. چک کردن جای وسایل مانند ماشین حساب، جامدادی یا حتی جای خوراکی از ملزومات است.

به غیر از جیب، یک کیسه برای بطری آب ضروری است. به این ترتیب، فرزندان شما در طول روز آب در دسترس خواهند داشت. وجود جیب های مختلف باعث می‌شود کودکان بتوانند همه چیز را راحت‌تر سازماندهی کنند.

آنها می‌توانند خوراکی و لوازم تحریر متنوعی را در مکان‌های خود قرار دهند تا بتوانند همیشه مرتب بمانند. همچنین، قسمت‌های جادار متعدد، بچه ها را منظم‌تر میکند.

کوله پشتی - مدرسه - دانش آموز

منبع

 

دیدگاه

پیشنهاد سردبیر

آخرین اخبار

پربازدیدترین ها

خواندنی