کد خبر: ۵۱۲۹
۱۴۰۱/۰۸/۲۹ ۰۵:۳۰:۰۰

لاک‌های برای تمام فصول/ چه رنگ لاکی به چه رنگ پوستی می‌آید؟

انتخاب رنگ لاک ناخن کار بسیار لذت بخشی است. اگرچه که رنگ ها و مدل‌های لاک بسیار متنوع است و انتخاب از میان آن‌ها کار راحتی نیست. خوشبختانه راه های زیادی وجود دارد که بتوانیم کمی کار را برای خود آسان تر کنیم. در این مطلب، به شما راهکارهایی برای انتخاب لاک ناخن را پیشنهاد می‌دهیم تا بر اساس رنگ پوستتان بتوانید لاک مناسب را انتخاب کنید.

ستی مولایی؛ شاید برای‌تان پیش آمده باشد که از انتخاب یک لاک پشیمان شده‌اید. گاهی وقت‌ها هم در یک سالن زیبایی شاید روی‌تان نشده که از مسئول این کار درخواست کنید لاک شما را پاک کند و مجبور شده‌اید آن را تحمل کنید! خوشبختانه راه‌هایی برای محدود کردن رنگ‌ها وجود دارد. عواملی مانند فصل، رنگ پوست و شخصیت شما می‌توانند به شما کمک کنند تا لاکی مناسب برای هر مناسبتی را انتخاب کنید.

اگر رنگ پوستتان روشن است

اگر رنگ پوستی روشن یا متوسط دارید، به سراغ رنگ‌های بی‌رنگ یا کرم بروید. لاک‌های به رنگ کرم برای پوست‌های با رنگ روشن یا متوسط بهتر عمل می‌کنند. برای پوست‌های روشن‌تر از رنگ بیس مایل به صورتی استفاده کنید و اگر پوست رنگ پریده‌ای دارید از رنگ بژ خودداری کنید، زیرا می‌تواند ته رنگ زرد به دستان شما بدهد.

اگر رنگ پوستتان تیره است

اگر پوست دست‌تان تیره است سعی کنید از لاک های کرم استفاده نکنید. این رنگ‌ها به پوست‌های تیره نمی‌آیند. رنگ‌های پاستلی می‌تواند برای این رنگ پوست‌ها مناسب باشد.

رنگ طبیعی برای همه جا

 خوشبختانه لاک‌هایی با طیف رنگی طبیعی (از صورتی کم‌رنگ گرفته تا کرم کم‌رنگ) به شما این امکان را می‌دهند تا در مکان‌هایی که نمی‌توانید از لاک ‌رنگی استفاده‌کنید، سراغ آنها بروید. خاصیت خنثی بودن این طیف رنگی، امکان استفاده از آن را برای همه بانوان آسان می‌سازد.

صورتی برای هر رنگ پوستی

یک لاک صورتی برای هر رنگ پوستی مناسب به نظر می‌رسد. پس اگر عاشق رنگ صورتی هستید، باید بگوییم که این رنگ لاک از صورتی بچه گانه تا فوشیا روشن مناسب هر رنگ پوستی است و می‌توانید از آن لذت ببرید. لاک‌های صورتی روی پوست‌های متوسط عالی به نظر می‌رسند. همچنین؛ پوست تیره‌تر با صورتی‌های بسیار روشن و پر جنب و جوش عالی به نظر می رسد.

آبی در تناژ مختلف

هنگام انتخاب لاک آبی باید نکاتی را در نظر داشت. برای ظاهری زیبا و متناسب با این رنگ، مدل ناخن شما بهتر است بادامی‌شکل باشد تا ظاهر نوجوانانه را از شما دور کند. آبی را برای هر رنگ پوستی انتخاب کنید. آبی یک رنگ جهانی است که تقریباً در هر رنگ پوستی عالی به نظر می رسد. اگر پوست رنگ پریده ای دارید، آبی‌های تیره یا سرمه‌ای عالی به نظر می‌رسند. رنگ پوست متوسط با آبی آسمانی یا آبی پاستلی خوب به نظر می‌رسد. لاک‌های پر جنب و جوش، مانند آبی کبالت، روی پوست‌های تیره تر خوب به نظر می رسند.

تنالیته بنفش

بنفش تقریباً با هر رنگ پوستی خوب به نظر می‌رسد، پس اگر پوست رنگ پریده‌ای دارید، بنفش اسطوخودوسی را انتخاب کرده، برای پوست‌های متوسط، رنگ‌های پاستلی و برای پوست‌های تیره، هم از بنفش روشن استفاده کنید.

زرد مناسب پاییز

این رنگ خوشبختانه برای همه طیف‌های رنگی پوست مناسب است. نکته مهم در انتخاب این رنگ، توجه به موقعیت زمانی است. به عنوان مثال اوایل پاییز بهترین زمان استفاده از لاک زرد است.

سبزهای کله‌غازی

برای اینکه دست‌های‌تان شیک بشود، بهتر است از رنگ سبز کله‌غازی استفاده کنید. این لاک بیشتر برای بانوانی با پوست تیره دارند مناسب‌تر است.

قرمز محبوب ترین انتخاب

بهترین رنگ قرمز را برای رنگ پوست خود انتخاب کنید. این رنگ لاک، کلاسیک و محبوب است و مناسب برای همه طیف‌های رنگی پوست است.

 اگر پوست رنگ پریده‌ای دارید، رنگ قرمز روشن و کلاسیک را انتخاب کنید و از رنگ‌های شفاف خودداری کنید. برای پوست‌های متوسط، لاک‌های قرمز یا نارنجی عالی به نظر می‌رسند. برای رنگ‌های تیره‌تر، از قرمز تیره استفاده کنید. طیف رنگی قرمز؛ از قرمز روشن گرفته تا زرشکی و قرمز تیره بسته به سبک پوشش و زمان استفاده، یکی از مناسب‌ترین و محبوب‌ترین گزینه‌ها برای خانم‌ها است.

برای مکان‌های رسمی

برای مکان‌های رسمی رنگ‌های خنثی را انتخاب کنید. رنگ‌های خنثی معمولاً در همه جا کار می‌کنند، بنابراین اگر برای محل کار یا مصاحبه شغلی از پولیش استفاده می‌کنید، گزینه‌ مطمئنی هستند. برای یک ظاهر روزمره برای موقعیت‌های حرفه‌ای، می‌توانید رنگ‌های خاکستری، سفید، بژ و رنگ‌های هلویی روشن را انتخاب کنید.

رنگی مناسب تعطیلات

شما می‌توانید رنگ های مرتبط با یک تعطیلات خاص را برای ظاهری شاد و جشن بپوشید. به عنوان مثال، برای شب یلدا یا کریسمس لاک قرمز و پر زرق و برق یا برای عید از رنگ‌های روشن با طرح شکوفه‌های بهاری یا هالووین لاک نارنجی روشن را انتخاب کنید.

تغییر رنگ با فصل‌ها

رنگ لاک خود را بر اساس فصل انتخاب کنید. برخی از رنگ‌ها بسته به زمان و فصل مناسب‌تر به نظر می‌رسند.

بهار: رنگ‌های سبز، سفید، صورتی روشن، زرد، قرمز و آبی روشن را امتحان کنید.

تابستان: رنگ‌هایی مانند صورتی روشن، سبز، قرمز روشن، مرجانی و لاک‌های به رنگ روشن را امتحان کنید.

پاییز: رنگ‌هایی مانند خاکستری، آبی تیره و بنفش، نقره‌ای، گیلاسی و نارنجی سوخته را انتخاب کنید.

زمستان: بنفش تیره، صورتی روشن، خاکستری و نقره‌ای را امتحان کنید.

نکته:

یک ترفند آسان برای پیدا کردن بهترین رنگ متناسب با پوست، نزدیک‌ کردن لاک به رگ ساعد دست و سپس انتخاب رنگ است.

منبع:

https://www.wikihow.com/Choose-Nail-Polish-Colour-That-Suits-You

 

 

دیدگاه

پیشنهاد سردبیر

آخرین اخبار

پربازدیدترین ها

خواندنی