کد خبر: ۳۳۶۱
۱۴۰۱/۰۸/۰۶ ۰۷:۵۶:۴۳

خودکشی مطلوب‌ترین گزینه برای سناریوی کشته‌سازی است چون خانواده‌ها حفظ آبرو می‌کنند!/ جام جم: این تعداد خودکشی نوجوان در چند هفته عادی است

روزنامه جام جم با تاکید بر مرگ نیکا، سارینا، نگین، آرنیکا و ... بر اثرخودکشی، تلاش کرد به این شائبه پاسخ دهد که چرا همه این تعداد خودکشی نوجوان در چند هفته عادی است.

روزنامه جام جم نوشت: «خودکشی» و «مرگ بر اثر مصرف زیاد مشروبات الکلی» مطلوب‌ترین گزینه برای پیوند با سناریوی کشته‌سازی است به این دلیل که خودکشی پدیده‌ای اجتماعی است و می‌توان از آن روایت‌های متناقض به‌دلیل محافظه‌کاری خانواده‌های متوفیان بیرون کشید.

خانواده‌هایی که فرزندان‌شان خودکشی کرده‌اند به‌دلایل مختلفی از جمله حفظ آبروی خانواده، تلاش دارند که عامل مرگ را چیز دیگری معرفی کنند و نگویند که فرزندشان خودکشی کرده است.

این روزنامه در ادامه مطلب خود می‌نویسد: در نهایت نظام هرچقدر هم که به این دروغ‌ها پاسخ دقیق و روشن بدهد، دو برآیند و محصول برای ضدانقلاب خواهد داشت؛ نخست این‌که هرچقدر هم تکذیب شود، بالاخره این گزاره از سوی رسانه‌های فارسی‌زبان و شبکه‌های مجازی در ذهن مخاطبان ساخته می‌شود که «مگر می‌شود همه اینها دروغ باشد و خودشان خودکشی کرده باشند؟»

دوم این‌که هرچقدر هم که نظام بگوید این دختران و نوجوانان «خودکشی» کرده‌اند و بر اثر مصرف زیاد «مشروبات الکلی» از دنیا رفته‌اند و این تکذیبیه‌ها در رسانه‌های داخلی و خارجی به گردش درآید، «پدیده خودکشی دختران و نوجوانان» و «مصرف مشروبات الکلی» به‌شکل فزاینده‌ای رسانه‌ای می‌شود و یک آسیب اجتماعی، دستاویزی برای دستیابی به مقاصد سیاسی قرار می‌گیرد.

 

دیدگاه

پیشنهاد سردبیر

آخرین اخبار

پربازدیدترین ها

خواندنی