کد خبر: ۳۲۸۰۳
۱۴۰۳/۰۱/۲۷ ۲۱:۰۶:۰۲

در صورت ناپدید شدن انسان‌ها از روی کره زمین چه اتفاقی برای سگ‌ها خواهدافتاد؟

اگر انسان ها از روی کره زمین محو شوند، چه اتفاقی برای بقیه گونه ها خواهد افتاد؟

به گزارش  محیانیوز،اگر انسان‌ها فردا از روی کره زمین ناپدید شوند، تنوع نژادی سگ ها در عرض ۵ سال از بین می‌رود، زیرا تمام انواع مختلف سگ‌ها با یکدیگر زاد و ولد کرده و یک نژاد را تشکیل خواهند داد.

این نژاد واحد می تواند ظاهری شبیه به سگ های روستای امروزی داشته باشد. این سگ‌ها در تمامی قاره‌ها یکسان به نظر می رسند و از نظر ظاهری به سگ‌های هزاران سال پیش شباهت بیشتری دارند.

بر اساس گزارش روزیاتو، چاقی سگ ها یکی از بزرگترین مشکلات آن ها است، اما این سگ فرضی و «بی نژاد» تناسب اندام داشته و سالم خواهد بود.

نژاد طلایی یک «زباله گرد تمام عیار» خواهد بود، آنچه که می‌تواند پیدا کند را می‌خورد و مسافت‌های طولانی را برای یافتن غذا طی می‌کند که به لاغر ماندن او کمک می‌کند.

امروزه برخی از سگ ها دارای صورت صاف هستند که معمولاً به عنوان نژادهای «براکیسفالی» شناخته می شوند. به عنوان مثال می توان به سگ های پاگ، بولداگ، شارپی و کاوالیر کینگ چارلز اسپانیل اشاره کرد.

دم بلند و انحنادار یکی دیگر از نشانه های یک سگ سالم است، در حالی که دم کوتاه ریشه در یک جهش ژنتیکی دارد. دم کوتاه در نژادهایی از جمله شپرد استرالیایی، تریر برزیلی و پمبروک ولش کورگی یافت می شود.

در صورت ناپدید شدن انسان‌ها از روی کره زمین چه اتفاقی برای سگ‌ها می‌افتد؟

طبق مطالعات، دم سگ ها به تعادل آن ها کمک می کند، حشرات را دفع کرده و حتی به عنوان یک ابزار ارتباطی عمل می‌کند.

سگ‌هایی که گوش‌های راست و قائمی دارند، نسبت به ارتعاشات هوا هوشیارتر هستند و طعمه خود را بهتر پیدا می کنند.

در همین حال، طبق گفته کالج سلطنتی دامپزشکی، سگ‌هایی که گوش‌های بلند و آویزان دارند، نسبت به سگ‌هایی که گوش‌های نوک‌تیز دارند، بیشتر در خطر ابتلا به عفونت هستند.

اگر عفونت گوش درمان نشود، می تواند به عمق کانال گوش گسترش یافته و آسیب جدی به سگ وارد کند.

همچنین افتادگی پلک و چروک پوست سگ ها که در سگ های باست و ماستیف ناپلی دیده می شود، می تواند منجر به عفونت شود.

دیدگاه

پیشنهاد سردبیر

آخرین اخبار

پربازدیدترین ها

خواندنی