کد خبر: ۳۲۲۸۸
۱۴۰۳/۰۱/۱۶ ۲۲:۳۰:۰۱

با پاسخ به این سوالات دانش خود را در مورد سریال «بریکینگ بد» بسنجین

سریال بریکینگ بد (Breaking Bad) یکی از آن سریال های خارجی است که در فهرست تماشای هر علاقمند به دنیای تلویزیون وجود دارد، سریالی بسیار باکیفیت، جذاب، پرتنش و به شدت دقیق نسبت به جزییات که شما را برای ساعت ها میخکوب می کند. اگر چه سال ها از پایان سریال بریکینگ بد می گذرد اما این سریال هنوز هم به عنوان یک شاهکار، یک اثر هنری و یک محتوای فراموش نشدنی دنیای تلویزیون در اذهان مخاطبان رسانه تصویری کوچک باقی مانده و همچنان در مورد آن صحبت می شود.

به گزارش محیانیوز،سریال بریکینگ بد یکی از معدود سریال‌هایی بود که در تمام ۵ فصل خود در بالاترین حد کیفیت قرار داشت و در اوج نیز به پایان رسید، مزیتی که در کمتر سریالی در تاریخ تلویزیون دیده شده است.

حتی دنباله‌ها و اسپین آف‌هایی که بر سریال بریکینگ بد در قالب سریال پیش درآمدی بهتره با ساول تماس بگیری (Better Call Saul) و فیلم دنباله‌ای ال کامینو (El Camino) ساخته شد نیز بیش از پیش ما را شیفته این سریال کردند. والتر وایت و جسی پینکمن برای سال‌ها همه ما را شیفته خود و داستان هایشان کردند، اما بعد از این همه سال که از پایان بریکینگ بد می‌گذرد، چقدر از ماجراجویی‌های این شخصیت‌ها را به یاد دارید؟ در قالب این کوییز می‌خواهیم دانش شما را در مورد سریال بریکینگ بد بسنجیم.

۱- سریال بریکینگ بد چند اپیزود داشت؟

سریال بریکینگ بد چند اپیزود داشت؟

با این کوییز دانش خود در مورد سریال بریکینگ بد را بسنجید

دیدگاه

پیشنهاد سردبیر

آخرین اخبار

پربازدیدترین ها

خواندنی