کد خبر: ۳۱۹۱۰
۱۴۰۳/۰۱/۰۷ ۲۰:۴۵:۰۱

حضور پرشور خانواده‌های تهرانی در محفل قرآنی امام حسنی‌ها

محفل بزرگ قرآنی امام حسنی ها در حالی آغاز شد که حال و هوای ورزشگاه آزادی حکایت از مهیا شدن همه امکانات برای برگزاری جشنی پرشور دارد.

اجتماع بزرگ محفل بزرگ امام حسني ها امروز از ساعت ۱۵:۳۰ تا ۱۸:۳۰ با حضور پرشور خانواده‌ها در مجموعه ورزشی آزادی برگزار می‌شود.‌

برنامه‌هایی از جمله تلاوت قرآن، سرودخوانی، هم‌خوانی، نور افشانی، اهدای هدایای بسیار ویژه و اجرای برنامه‌های مفرح و متنوع، بخشی از برنامه‌های جشن بزرگ محفل قرآنی امام حسنی‌ها خواهد بود. همچنین برای جشن قرآنی امام حسنی‌ها ۱۵۰ هزار پک اطعام افطار برای روزه داران تدارک دیده شده است.

در روزهای گذشته اقدامات لازم پیرامون سهولت در ورود و خروج عموم مردم، چگونگی تردد از طریق تونل‌ها به استادیوم آزادی، محل استقرار پارکینگ خودروها انجام شده است تا این مراسم قرآنی به نحو مطلوب در مجموعه ورزشی آزادی برگزار شود.

همانطور که انتظار می‌رود برای رفتن به ورزشگاه آزادی سرويس هاي حمل و نقل عمومي در دسترس هستند. بدیهی است که در صورت تمایل با ماشین شخصی هم می‌توانید به استادیوم آزادی بروید.

در این مراسم علاوه بر پارکینگ‌هایی که در ضلع شرق و غرب استادیوم آزادی وجود دارد پارکینگ‌های دیگر نیز در سمت‌های شمال، شرق و غرب ورزشگاه پیش بینی شده است که شهروندان بتوانند به راحتی وسیله نقلیه خود را پارک و در مراسم حضور پیدا کنند

دیدگاه

پیشنهاد سردبیر

آخرین اخبار

پربازدیدترین ها

خواندنی