کد خبر: ۳۱۶۸۰
۱۴۰۳/۰۱/۰۶ ۲۳:۱۵:۰۱

تلویزیون بر مدار مخاطب محوری با حضور معتبرها

شبکه‌های سیما از ابتدای ماه مبارک رمضان و آغاز ایام نوروز 1403 با تدارک ویژه برنامه‌هایی،‌ سعی در نمایش تولیداتی مخاطب محور و مبتنی بر همراهی بیشتر آن‌ها با آنتن رسانه ملی شدند.
از ابتدای ماه مبارک رمضان رسانه ملی ویژه برنامه‌های متنوعی را برای طیف‌های مختلف مخاطبان خود تدارک دیده بود. محفل، ماه من، سحرنشینی، سدره، ماه خدا، پناه، هلال، کلمه،‌ زندگی پس از زندگی و... از جمله ویژه برنامه‌های شاخص رمضانی تدارک دیده شده با مضامین رمضانی بودند.در میان ویژه برنامه‌های رمضانی تلویزیون «زندگی پس از زندگی» با بیش از یک میلیون مخاطب و «محفل» با بیش از 770 هزار مخاطب در سامانه تلوبیون از جمله پربازیدترین‌های سیما در ماه رمضان بوده‌اند.همزمانی ماه مبارک رمضان با نوروز 1403 ایجاب می‌کرد تا برنامه سازان رسانه ملی به این تقارن توجهی ویژه داشته باشند و ریل گذاری برنامه‌های خود را مبتنی بر قرینه شدن ماه مهمانی خدا و جشن ملی نوروز قرار بدهند.بر همین اساس در فاصله چند روز مانده تا شروع سال 1403، ویژه برنامه‌های نوروزی پر شور تر از سال‌های گذشته با حضور چهر‌ه‌های شناخته شده فضای هنری کشور پخش خود را آغاز کرد.
ایران دوست داشتنی در شبکه یک سیما، شب عیدی در شبکه دو، ویژه برنامه «سال نو» شبکه سه و آی نسیم سحری عید شد در شبکه نسیم از جمله برنامه‌های شاخص تلویزیون در شب‌های منتهی به سال تحویل شد و بازگشت چهره‌های شناخته شده تلویزیون به قاب رسانه ملی و اجرای آن‌ها در ویژه برنامه‌های رمضانی و نوروزی سال جدید واکنش‌های مثبتی از سوی مخاطبان را به همراه داشته است.بر اساس آمار موجود تلوبیون، ویژه برنامه «سال نو» شبکه سه، شب عیدی شبکه 2 و آی نسیم سحری عید شد در شبکه نسیم با حضور چهره‌های مطرح سینمای کشور از جمله پرمخاطب‌ترین برنامه‌های تحویل سال بودند.

دیدگاه

پیشنهاد سردبیر

آخرین اخبار

پربازدیدترین ها

خواندنی