کد خبر: ۳۱۵۰۱
۱۴۰۳/۰۱/۰۴ ۲۲:۴۵:۰۱

گنجی: با حل مشکلات اقتصادی، بقیه مشکلات نیز قابل حل است

رئیس صندوق رفاه دانشجویان گفت: نام گذاری سال ۱۴۰۳ با عنوان "جهش تولید با مشارکت مردم" ، نشان میدهد که با حل مشکلات اقتصادی مردم بقیه مشکلات هم قابل حل خواهد بود.
مسعود گنجی رئیس صندوق رفاه دانشجویان ضمن تبریک سال ۱۴۰۳ پیرو شعار سال با عنوان" جهش تولید با مشارکت مردم" در گفت و گو با خبرنگار گروه دانشگاه خبرگزاری فارس گفت: سال ۱۴۰۳ را مقام معظم رهبری سال جهش تولید با مشارکت مردم نام گذاری کرده اند و این سال را به مردم در سراسر دنیا تبریک میگویم. گنجی ادامه داد: همچین دولت میتوانند موانع حضور مردم در تولید را با ارائه راهکارهای مناسب از جمله مشکلاتی که در راه تولیدکنندگان وجود دارد را بردارد و این بخش پویا عمل میکند و مسائل و مشکلات مردم توسط خود مردم حل کنند. ما در کشور شاهد بودیم که در هر ضمینه ای که به مردم اعتماد کرده ایم و کارها را به دست مردم سپرده ایم، به موفقیت های بزرگی رسیده ایم.وی افزود: برای حل مشکلات اقتصادی با جهش تولید نیاز داریم و از آنجایی که دولت به تنهایی نمیتواند ابن جهش را ایجاد کند، به زور مردم در این صحنه نیاز خواهیم داشت.گنجی ادامه داد: اگر بتوانیم مردم را به سوی تولید سوق دهیم، جهش تولید تیز محقق میشود و این جهش تولید ضمن اینکه بیکاری را در سطح کشور کاهش میدهد، زندگی مردم را نیز بهبود میبخشد.
وی افزود: تورم را به خدمت مردم خواهد آورد و ارزش پول ملی را نیز بهبود میبخشد. برای رسیدن به این هدف دولت وظیفه دارد روش های سنتی، غیرکارآمد و غیراثربخش را اصلاح کند. باید کاهش زمان انتظار، کاهش هزینه های عملیاتی، شفاف سازی عملکرد کسب و کار را و تامین انتظارات مشتری را در برنامه خود داشته باشند.
گنجی خاطرنشان کرد: استفاده بهینه از سرمایه مردمی به طوری که اعتماد را در این موارد ایجاد کند و اگر مردم به برنامه های دولت برای راه اندازی ساز و کار تولید اعتماد کنند و مطمئن باشند که سرمایه آنها برای رفاه خودشان توسط دولت گرفته میشود، حتما سرمایه گذاری خود را به این سمت سوق خواهند داد.وی افزود: دولت نیز با این اقدامات با دست پر به راه اندازی تولیدات کشور خواهد رسید و استعداد کشور روز به روز شکوفا خواهد شد.

دیدگاه

پیشنهاد سردبیر

آخرین اخبار

پربازدیدترین ها

خواندنی