کد خبر: ۳۰۵۰۴
۱۴۰۲/۱۲/۱۹ ۰۸:۱۵:۰۲

اندولیفت برای پوست کجای بدن و صورت مناسبه؟

یکی از جدیدترین روش های جوانسازی پوست صورت و بدن، روش اندولیفت با لیزر می باشد که به درمان افتادگی و شل شدگی نواحی مختلف بدن کمک می کند.

به گزارش محیانیوز، اندولیفت یکی از اقدامات زیبایی و لیزر است که آن را در بافت های اندو و از طریق داروی بی حسی (در بعضی مواقع) انجام می دهند. لیزر از طریق اندولیفت، توسط سازمان غذا و دارو به تایید رسیده است.

اندولیفت اهداف چندگانه دارد، از جمله مدل سازی هایی در لایه های عمیق و مدلسازی های مصنوعی روی پوست، تغییر تناژ پوست، تحریک کلاژن سازی در صورت نیاز و کاهش چربی اضافه.

اندولیفت باعث سفت شدن پوست یا به عبارت دیگر کاهش شل شدگی و افتادگی پوست می شود و این کار از طریق افزایش کلاژن سازی و فعالیت های سلولی پوست اتفاق می افتد. سفت شدن پوست از طریق اندولیفت، بستگی به امواج لیزر و تعامل با نور لیزری دارد که استفاده می شود و همیشه دو هدف اصلی را دنبال می کند و آن هم چیزی نیست جز آب و چربی پوست.

اندولیفت صورت

اندولیفت برای پوست کجای بدن و صورت مناسبه؟

درمان اندولیفت معمولاً در نواحی زیر کاربرد بیشتری دارد:

  • گردن
  • آرواره ها
  • کناره های بینی
  • افتادگی پلک

این فرآیند همچنین برای نواحی انتخابی در بدن انجام می شود و هم خانم ها و هم آقایان میتوانند از آن استفاده کنند.

اندولیفت را به غیر از صورت و گردن بر روی اجزای دیگر بدن مانند باسن و ران پا و… به کار برد. بطور کلی در همه قسمت های بدن که افتادگی یا شلی پوست دارد، آندولیفت تاثیر دارد. می توان همزمان از اندولیفت و هم از روش های دیگر جوانسازی پوست استفاده کرد.

اندولیفت چگونه عمل می کند؟

اندولیفت لیزر درمانی کم تهاجمی است که به منظور لیفتینگ یا بالابردن اجزای صورت انجام می شود و در آن نیازی به برش، بی هوشی، بخیه و بستری شدن نیست. در دستگاه اندولیفت از لیزری با طول موج 1470 نانومتر استفاده می گردد که این پرتوی لیزری، نور مادون قرمز یا فرو سرخ محسوب می شود.

در اندولیفت، لیزر با استفاده از فیبرهایی به ضخامت یک تار به زیر پوست فرستاده و به بافت های عمقی تابیده می شود. طول موج این لیزر بیشترین اثر را روی آب و چربی های موجود در بافت پوست دارد و سبب سفت شدن پوست می شود.

 

دیدگاه

پیشنهاد سردبیر

آخرین اخبار

پربازدیدترین ها

خواندنی