کد خبر: ۳۰۴۳۵
۱۴۰۲/۱۲/۱۸ ۱۴:۴۵:۰۲

برنامه کنسرت ها در اسپیناس پالاس چیست؟

یکی از تفریحاتی که سن و سال نمی‌شناسد و در هر بازه زمانی برای افراد جذابیت دارد، حضور در کنسرت خوانندگان معروف است. شرکت در کنسرت خواننده محبوب خود، هم‌خوانی با او و سایر مردم، تماشای شور و شوق حاضرین و گوش دادن به موسیقی فاخر و ارزشمند مانند یک تراپی خوب می‌تواند روح شما را شاداب کند. سالن کنسرت اسپیناس پالاس به عنوان یکی از تخصصی‌ترین و مجهزترین سالن‌های کنسرت در ایران شناخته شده و اکنون میزبان کنسرت خوانندگان معروف زیادی است. در همین راستا رزرو اتاق در هتل اسپیناس پالاس علی بابا طرفداران بیشتری پیدا خواهد کرد. زیرا اقامت در اتاق‌های این هتل مجلل می‌تواند لذت شرکت در کنسرت‌های هیجان‌انگیز را چندین برابر کند. با ما همراه باشید تا برنامه کنسرت‌های سالن اسپیناس پالاس و ویژگی‌های آن را با یکدیگر مورد بررسی قرار دهیم.

به گزارش محیانیوز،یکی از لوکس‌ترین و شیک‌ترین هتل‌های ایران، هتل اسپیناس پالاس تهران است. این هتل پنج ستاره در سال ۱۳۹۴ و در بخش شمال غربی پایتخت (منطقه سعادت آباد) راه‌اندازی شد. این هتل اکنون با معماری باشکوه و پرزرق‌وبرقی که دارد به عنوان کاخ اسپیناس پالاس شناخته می‌شود. معماری آن تلفیقی از عناصر کلاسیک و مدرن بوده و علاوه بر ۵۰۰ سوییت و اتاقی که دارد از رستوران‌ها، کافی‌شاپ‌ها و سالن‌های متعددی برخوردار است. رزرو اتاق در هتل اسپیناس پالاس علی بابا برای افرادی که به دنبال اقامتی خاطره‌انگیز، لوکس و رؤیایی هستند، انتخاب مناسبی خواهد بود.

بحث سالن‌های هتل اسپیناس پالاس تهران شد، جایی که این روزها محل برگزاری کنسرت‌های متعددی بوده است. به طور کلی سالن‌های این هتل مجلل شامل سالن پالاس هال، پارسا، برنا، پارسه یک، پارسه دو، امیران یک و دو، ایوان، سالن VIP لاتون و... می‌شود. اما در این میان سالن کنسرت رویال هال به عنوان یکی از جدیدترین سالن‌های افتتاح‌شده این هتل، مانند الماسی درخشان میزبان کنسرت‌های خوانندگان عزیز شده است.

سالن کنسرت رویال هال اسپیناس پالاس

سالن رویال هال هتل اسپیناس پالاس ظرفیتی حدود ۲۵۰۰ نفر داشته و به عنوان بزرگ‌ترین و تخصصی‌ترین سالن کنسرت ایران شناخته می‌شود. از سال ۱۳۹۷ تا کنون اجراهای متنوع و باشکوهی از کنسرت‌های خوانندگان مشهور ایران و تئاترهای مختلف در این سالن برگزار شده است. سالن رویال هال در طبقه همکف هتل واقع شده و طراحی ویژه‌ای دارد. یکی از جذابیت‌های آن سقف باند ۱۵ متری و درب عظیم دو متری آن است که ابهت و شکوه خاصی به فضا القا کرده است. دیوارهای مجهز به سیستم Knauf، نورپردازی حرفه‌ای، کف سالن شیب‌دار و صندلی‌های اسپانیایی آن، تجهیزات مدت صوتی و تصویری و اتاق فرمان مجهز آن باعث شده تا مکان بی‌نظیری برای برگزاری کنسرت‌های مختلف باشد.

برنامه کنسرت‌های سالن اسپیناس پالاس

فرض کنید یکی از خوانندگان محبوب شما در حال برگزاری کنسرت است. اینکه کنسرت او در فضایی مثل سالن رویال هال اسپیناس پالاس برگزار شود باعث می‌شود تا هر گونه تردیدی بابت خرید بلیط در دل شما از بین برود. زیرا از امکانات سالن، کیفیت برگزاری کنسرت، کیفیت صدا، چیدمان صندلی‌ها، زاویه دید خود به سن اجرا و... مطمئن خواهید بود. هنگام خرید بلیط کنسرت در این سالن، فرقی ندارد که صندلی شما کجا باشد، زیرا در هر صورت دید خوبی به استیج خواهید داشت. به همین دلیل است که اکنون خوانندگان معروف زیادی در عرصه موسیقی پاپ و سنتی، کنسرت‌های خود را در سالن اسپیناس پالاس برگزار می‌کنند.

برنامه کنسرت‌ها در این سالن مدام در حال تغییر است. در هر ماه خوانندگان متفاوتی مشغول برگزاری مجموعه کنسرت‌های خود هستند و این برنامه در ماه‌ها و فصل‌های مختلف حجم متفاوتی خواهد داشت. برای مثال پاییز امسال فصل پر برنامه‌ای برای سالن اسپیناس پالاس بود. از برگزاری کنسرت‌های پشت‌سرهم بابک جهان‌بخش، گروه چارتار و اشوان در ماه آبان گرفته تا کنسرت‌های متنوع و هیجان‌انگیزی که در ماه آخر پاییز قرار است برگزار شود. برای مثال کنسرت محسن یگانه در تاریخ‌های دو، ۱۱ و ۱۲ آذر در اسپیناس پالاس برگزار خواهد شد. ضمن اینکه احتمال تمدید این کنسرت در نیمه دوم آذر خیلی زیاد است. همچنین برنامه کنسرت‌های این سالن در روزهای آتی از این قرار است:

  • کنسرت علیرضا طلیسچی در تاریخ ۹ آذر
  • کنسرت ناصر زینعلی نیز در تاریخ ۱۰ آذر
  • کنسرت حامیم در تاریخ ۱۳ آذر
  • کنسرت فرزاد فرزین در تاریخ ۱۴ آذر
  • کنسرت تهمورس پورناظری در تاریخ ۱۷ آذر

لذت حضور در کنسرت خواننده محبوب خود در سالن اسپیناس پالاس

امکانات خاص و پیشرفته سالن اسپیناس پالاس باعث شده تا کیفیت برگزاری مراسم‌ها، کنسرت‌ها و تئاترهای مختلف به شکل چشمگیری افزایش پیدا کند. این امکانات شامل مواردی مثل پیشرفته‌ترین تجهیزات صوتی و تصویری، جدیدترین میکسرهای نور و صدا، صفحه نمایش باکیفیت و بزرگ، پخش‌کننده‌های صوتی قدرتمند، میکروفون‌های مدرن، اتاق فرمان، تابلوی راهنما و... می‌شود.

از طرفی با توجه به کنسرت‌های متعدد و هیجان‌انگیزی که در سالن رویال هال برگزار می‌شود، درخواست رزرو اتاق در هتل اسپیناس پالاس علی بابا نیز افزایش خواهد یافت. اینکه در کنسرت خواننده محبوب خود حضور داشته باشید و شب را در اتاقی مجهز با امکاناتی عالی و مدرن سپری کنید، بی‌شک تجربه‌ای به‌یادماندنی و دوست‌داشتنی برای شما خواهد بود. رزرو اتاق در این هتل پنج ستاره مجلل از طریق سایت علی بابا امکان‌پذیر است. به یاد داشته باشید که شبی رؤیایی در انتظارتان خواهد بود!

دیدگاه

پیشنهاد سردبیر

آخرین اخبار

پربازدیدترین ها

خواندنی