کد خبر: ۳۰۳۳۴
۱۴۰۲/۱۲/۱۷ ۱۳:۱۰:۰۱

حالات بدن که باید آنها را اصلاح کنیم

برخی افراد از روی عادت حالت های بدنی اشتباهی دارند که موجب آسیب به کمر، گردن و ستون فقرات می شوند. بنابراین با راهکارهای ساده این حالات بدن را اصلاح کنید.

به گزارش محیانیوز، در جهان پزشکی نوارهای ضربدری وجود دارند و یک ابزار رایج برای کمر است تا بتواند بازیکنان را در موقعیت صحیح نگه دارد و قوس کمر مناسبی ایجاد کند. شکل ضربدر باعث احساس راحتی در قسمت کمر می شود. اگر این کار را به درستی انجام دهید، از قوس کمر نامناسب در طول روز جلوگیری خواهد شد.

2. هنگام نشستن پای خود را صاف روی زمین بگذارید

بسیاری از افراد بیشتر روز خود را نشسته می گذرانند و در نتیجه باید به پوزیشن نشستن خود بیش از همیشه توجه کنند. وزن شما باید در طول بدن پخش شود و نباید همه آن ها را روی پا بیندازید. زاویه خم شدن زانوی شما باید کاملاً صحیح باشد و پای خود را صاف روی زمین بگذارید. اگر قدتان نمی رسد، می توانید از یک کتاب یا زیر پایی استفاده کنید تا پاهایتان آویزان نباشد.

حالت درست نشستن

3. با یک یادداشت طرز صحیح نشستن را یاد آوری کنید.

بسیار مهم است که همیشه پوزیشن صحیح را در زندگی روزمره برای بدن خود در نظر بگیرید. برای اینکه مورد مهم را فراموش نکنید و کمرتان آسیب نبیند، می توانید یک یادداشت برای پوزیشن صحیح را تهیه کرده و روی جایی مثل لپ تاپ یا کامپیوتر قرار دهید که بیش از همه چشمتان به آن می خورد.

4. یک عدد حوله رول شده پشت کمر خود بگذارید

یکی از رایج ترین علت ها برای قسمت کمر، درد در قسمت پایین کمر و نشستن با پوزیشن غلط است که باعث می شود قوز کرده به نظر برسید. خوشبختانه می توانید طرز نشستن خود را به راحتی تنظیم کنید و از وسیله های مختلف مثل یک حوله رول شده نرم برای قسمت خالی پایین کمر خود هنگام نشستن استفاده کنید تا انحنای طبیعی ستون فقرات شما حفظ شود.

دیدگاه

پیشنهاد سردبیر

آخرین اخبار

پربازدیدترین ها

خواندنی