کد خبر: ۳۰۱۱۷
۱۴۰۲/۱۲/۱۲ ۲۱:۳۰:۰۲

گیاهانی که استرس رو کم میکنن

گیاهان آپارتمانی علاوه بر زیبایی فواید دیگری هم دارند که یکی ازاین ویژگی ها ضد استرس بودن آنها است. پس در هنگام خرید به ویژگی آنها بیشتر دقت کنید.

به گزارش محیانیوز، گیاه ریحان یکی از رایج ترین گیاهانی است که می توانید در خانه ها پیدا کنید زیرا این گیاه دارای خاصیت ضد استرس است که به تسکین استرس و اضطراب کمک می کند.از برگ های ریحان برای مصارف زیادی مانند سس سالاد، درمان زخم معده، نیش حشرات و گلودرد استفاده می شود.این گیاه به عنوان یک آداپتوژن عمل می کند (ماده ای طبیعی که به بدن کمک می کند تا با استرس سازگار شود) به همین دلیل است که داشتن آن در خانه یا محل کار می تواند وضوح ذهنی را بهبود بخشد.

گیاه ریحان

گیاه یاسمن

این گیاه شاداب نه تنها دارای گل های زیبا و چشم نوازی است، بلکه یک راه طبیعی برای کاهش استرس و اضطراب در محل کار و خانه می باشد. گیاه یاسمن به کاهش سطح اضطراب و استرس کمک می کند. همچنین، با افزایش بهره وری و ایجاد یک محیط تازه و بوی خوب، به داشتن احساس بهتر کمک می کند. این گیاه زیبا نه تنها دکور اتاق را روشن می سازد، بلکه با عطر و اکسیژن تازه خود به شاداب نگه داشتن محیط نیز کمک می کند.

گیاه آلوئه ورا

گیاه آلوئه ورا به دلیل خواص غنی و فواید بی‌نهایت برای سلامتی همیشه یکی از بهترین انتخاب ها‌ در بین مردم برای خانه‌ و افراد پرکار بوده است. ابزارهای الکترونیکی اثرات مضری بر انسان می گذارند، با داشتن این گیاه داخل خانه به کاهش تشعشعات مضر دستگاه های الکترونیکی در خانه کمک کنید. این گیاه تصفیه کننده طبیعی هوا است که به کاهش اضطراب و استرس کمک می کند.

دیدگاه

پیشنهاد سردبیر

آخرین اخبار

پربازدیدترین ها

خواندنی