کد خبر: ۳۰۱۱۳
۱۴۰۲/۱۲/۱۲ ۲۲:۰۰:۰۱

5 مدل پرفروش یخچال‌ فریزر برای فضاهای کوچک

یخچال‌ فریزر کوچک بهترین و کاربردی‌ترین انتخاب برای فضاهای کوچک و ادرات محسوب می‌شود.

به گزارش محیانیوز، این مدل یخچال‌ فریزرها همچنین برق کمتری مصرف کرده و در کاهش و تعدیل هزینه‌ها نیز اثرگذارند. از یخچال فریزر کوچک می‌توان در اتاق، خوابگاه و یا ادارات استفاده کرد و تنقلات و نوشیدنی‌های دلخواه را در آن جای داد. مزیت بعدی این مدل یخچال و فریز وزن سبک و راحتی جا به جا کردن آنهاست. همچنین این مدل محصولات سرمایش بالایی داشته و موادغذایی را سالم و تازه نگه می‌دارند.

1_ یخچال‌ فریزر 6 فوت پلار مدل R62

این محصول با ابعاد جمع و جور خود مناسب استفاده در محیط‌های کوچک است. این یخچال دو طبقه قابل تنظیم دارد که می‌توانید ظروف بزرگ‌ را در آن جای دهید. این دستگاه رده انرژی A داشته و کم مصرف است. از ویژگی‌های دیگر این محصول می‌توان به موتور قوی و کم صدای آن اشاره کرد. دمای این یخچال‌فریزر به صورت دستی تنظیم شده و از کیفیت و سرمایش بالایی برخوردار است.

قیمت این محصول 5 میلیون و 500 هزار تومان است.

2_ یخچال‌ فریزر 5 فوت ایستکول مدل 1835

این محصول سرمایش بالایی داشته و موادغذایی را تازه و سالم نگه می‌دارد. یخچال مذکور کم مصرف بوده و به کاهش هزینه‌ها نیز کمک می‌کند. از ویژگی‌های این دستگاه می‌توان به سیستم دیفراست و موتور کم صدای آن اشاره کرد. ابعاد کوچک و جمع و جور این محصول برای استفاده در اتاق‌ها و یا فضاهای کوچک مناسب است. سه طبقه قابل تنظیم در این یخچال وجود دارد که می‌توانید با توجه به نیاز خود آن را جا به جا کنید. تغییر دما در این محصول به صورت دستی بوده و  دستگیره مخفی یخچال احتمال آسیب به آن را کم می‌کند.

این محصول 5 میلیون و 976 هزارتومان قیمت دارد.

بیشتر بخوانید:

  • بهترین یخچال فریزر ساید بای ساید ایرانی + قیمت
  • دریچه کولر چیست و چه کاربردهایی دارد؟
  • قیمت لوازم خانگی

3_ یخچال‌ فریزر 5 فوت امرسان مدل IR5T128

از این یخچال‌ فریزر می‌توان در ادارات و محیط‌های کوچک استفاده کرد. کیفیت و سرمایش قابل قبول در این یخچال‌فریزر کمک می‌کند تا موادغذایی در طولانی مدت سالم و تازه بمانند. با دو طبقه قابل تنظیم در این دستگاه می‌توانید ظروف بزرگ را به راحتی در یخچال جای دهید. این محصول با ابعاد جمع و جور و کوچک فضای مناسبی برای قراردادن موادغذایی دارد. تغییر دما در این دستگاه به صورت دستی است. این یخچال ‌فریزر موتور قدرتمندی داشته و بادوام است. این محصول 6 میلیون و 400 هزارتومان قیمت دارد.

4_ یخچال‌ فریزر 7 فوت سینجر مدل 1150W

این محصول فاقد گازهای مضر برای جو زمین است. سرمایش خوب در این یخچال موادغذایی را سالم و تازه نگه می‌دارد. دستگاه مذکور  برای استفاده در فضاهای محدود و اتاق‌ها مناسب است. از ویژگی‌های این محصول می‌توان به سیستم دیفراست و اخطار باز ماندن در آن اشاره کرد. تنظیم دما در این دستگاه به صورت دستی بوده و با طراحی زیبا گنجایش خوبی برای جای دادن مواد غذایی دارد.

قیمت این محصول 7 میلیون و 500 هزارتومان است.

5_ یخچال‌ فریزر 7 فوت وست پوینت مدل SCB-1755.BW

رده مصرف انرژی این محصول +A بوده و کم مصرف است. جهت باز شدن در این یخچال را می‌توان از هردو طرف تنظیم کرد. این دستگاه برای استفاده در ادارات و اتاق‌ها مناسب است. از ویژگی‌های این محصول می‌توان به اخطار باز ماندن در و موتور کم صدای آن اشاره کرد. این دستگاه زیبا گنجایش کافی برای نگهداری موادغذایی را داشته و طولانی مدت آن ها را سالم و تازه نگه می دارد.

قیمت این محصول در حال حاضر 9 میلیون و 466 هزارتومان است.

 

دیدگاه

پیشنهاد سردبیر

آخرین اخبار

پربازدیدترین ها

خواندنی