کد خبر: ۲۹۶۱۱
۱۴۰۲/۱۲/۰۸ ۲۳:۱۰:۰۳

تزیین خانه با گلدان های دست ساز از دور ریختنی‌ها

برای تزیین منزل خود می توانید با استفاده از وسایل دورریختنی گلدان های دست ساز شیک و زیبا بسازید و انواع گیاهان را در آن ها بکارید.

به گزارش محیانیوز، برای زیباتر شدن حیاط خانه خود می توانید چندین گلدان بزرگ با گیاهان زیبا را درون حیاط قرار دهید . لاستیک های ساییده شده اتومبیل شخصی تان یکی از گلدان هایی است که می توانید در حیاط خودقرار دهید برای تبدیل کردن این لاستیک ها به گلدان ، با یک قوطی رنگ لاستیک ها را رنگ آمیزی کنید و کف شان را یک تخته گرد قرار داده و داخل شان گل های زیبای فصلی بکارید . سپس با سلیقه خودتان آن ها را در اطراف حیاط بگذارید . از لاستیک دوچرخه یا سه چرخه قدیمی کودکان نیز می توان به عنوان گلدان استفاده کرد .

گلدان لاستیکی

ساخت گلدان با فلاپی های قدیمی

فلاپی های قدیمی تان را هنگام تمیز کردن کمد خود دور نریزید بلکه از آنها به عنوان گلدان استفاده نمایید . برای تهیه این گلدان با یک چسب حرارتی فلاپی ها را به هم بچسبانید تا به یک ظرف مربع شکل تبدیل گردد . اگر فلاپی های شما رنگی باشد گلدان های شما زیباتر می شوند. با این کار شما خواهید توانست با مواد بازیافتی و از رده خارج شده یک شی زیبا بسازید و دوباره آن را مورد استفاده قرار دهید .

کاشت گل در کشوی میز

اگر باغ یا حیاط خانه تان بزرگ است می توانید با کمی خلاقیت گلدان زیبایی را با وسایل دور ریختنی درست کنید و درون حیاط خود بگذارید . اگر در خانه خود میز تحریر یا دراور دارید که می خواهید آن را دور بیاندازید ، دست نگه دارید.

شما می توانید درون کشوهای دراور یا میز تحریر را پر از خاک کنید و درون آن اطلسی بکارید . همچنین می توانید روی سطح بالایی میز گلدان های زیبای قرار دهید و فضای جالبی را ایجاد کنید.

دیدگاه

پیشنهاد سردبیر

آخرین اخبار

پربازدیدترین ها

خواندنی