کد خبر: ۲۹۰۴۵
۱۴۰۲/۱۲/۰۲ ۱۳:۱۰:۰۱

اشتباهاتی که در استفاده از سنجاق سر داریم

سنجاق سر یکی از پرکاربردترین وسایل برای موی خانم هاست اما برخی افراد اشتباهاتی در حین استفاده سنجاق مرتکب می شوند که باید بدانند تا بهتر از آن استفاده کنند.

به گزارش محیانیوز، آیا هنگامی که سنجاق سر را روی سر استفاده می کنید، متوجه می شوید که این سنجاق ها به یک طرف خم شده اند؟ خب پس معلوم شد که از آن ها اشتباه استفاده کرده اید. این اشتباه کاملا رایج است بنابراین سعی کنید سنجاق سر را دقیقاً با همان شکل خودش روی سر قرار دهید و آن را به یک طرف خم نکنید.

زدن اشتباه سنجاق، قسمت شیاردار رو به بالا

برخلاف تصور همه قسمت شیاردار سنجاق سر باید رو به پایین و در تماس با پوست سر باشد تا ثبات سنجاق روی سر بیشتر و به نگهداشتن موها کمک شود. قسمت صاف لیز می خورد و خوب روی موها نمی ماند.

استفاده از سنجاق سر بدون هیچ محافظ اضافه

اگر از سنجاق سر های پلاستیکی استفاده می کنید که در انتهای خود دارای قسمت های گرد هستند و سپس موهای شما از داخل این گردی خارج شدند، بهتر است که سنجاق سرها را از موهای خود بیرون بیاورید زیرا ممکن است موهای شما کشیده شود. سنجاق سر زمانی خوب عمل می کند که موی شما داخل دایره انتهای سنجاق قرار گرفته باشد.

انتخاب رنگ اشتباه

معمولاً اکثر افراد سعی می کنند سنجاق سر هایی را انتخاب کنند که رنگی متناسب با موی آن ها دارد و روی مو، خودش را نشان نمی دهد. کافی است که رنگِ کمی روشن تر یا تیره تر از مو های خود را برای سنجاق انتخاب کنید تا ظاهر زیبا تری داشته باشید.

دیدگاه

پیشنهاد سردبیر

آخرین اخبار

پربازدیدترین ها

خواندنی