کد خبر: ۲۸۸۶۹
۱۴۰۲/۱۱/۳۰ ۰۳:۰۰:۰۱

استایل ترند و رنگ لباس 1403 را ست کنید!

رنگ سال 1403، هلویی است که حالتی از لطافت و آرامش را درون خود دارد و می‌تواند در ترکیب با طیف‌های آبی، بژ، زرشکی و صورتی، استایلی منحصربه فرد و چشمگیر برایتان خلق کند.

به گزارش محیانیوز، اوایل ماه دسامبر 2023 موسسه پنتون، رنگ سال 2024 را هلویی معرفی کرد. آرامش و جذابیتی که این رنگ در نگاه اول به وجود انسان می‌دهد، باعث شد که طرفداران زیادی پیدا کند و همین موضوع، غوغای زیادی در رسانه‌ها برپا کرد. اگر باور ندارید، صبر کنید و در روزهای ابتدایی سال جدید، استفاده گسترده این رنگ را توسط مردم ببینید.

جذابیت رنگ سال 1403 را در لباس های عید خود از دست ندهید

کم‌کم به روزهای عید و هیاهوی خرید نزدیک می‌شویم اما چگونه می‌توانید یک لباس شیک و به‌روز برای خودتان بخرید؟ اگر جزء علاقه‌مندان به صنعت مد و پیرو آن هستید، حتما به پالت‌های رنگی ترند و جدید برای انتخاب پوشاک اهمیت زیادی می‌دهید.

باید بگوییم که رنگ سال جدید، (peach fuzz) یا هلویی است که به‌طور معمول در استایل خانم‌های ایرانی جایگاهی ندارد. در نتیجه، می‌توان آن را یک رنگ جدید دانست و از آن در خرید لباس عید، استفاده کرد. با این ایده بکر موافقید؟

هلویی، رنگی صمیمی است که با خود لطافت و مهربانی می‌آورد. همچنین سایه گرم و دنجی دارد که انسان را به لحظات سکون و آرامش می‌برد و خستگی را از ذهن می‌زداید. به‌نظر می‌رسد که قرار است امسال را با زیبایی‌های متفاوت‌تری شروع کنیم. البته چقدر خوب می‌شود که در ساختن استایل نوروزی جدید، بتوانید هلویی را با رنگ‌های دیگری هم مخلوط کنید.

استایل ترند با رنگ سال 1403

استایل ترند

استفاده از هر رنگ در استایل، معنای متفاوتی به شخصیت می‌دهد و احساسات فرد را تا حدودی بیان می‌کند. اگر شما هم از آن دست افرادی هستید که با دعوت‌شدن به مراسم و مهمانی‌ها، همان سوال همیشگی «چی بپوشم؟» به‌سراغ‌تان می‌آید، بهتر است بگوییم که قدرت و جسارت خود را در ترکیب رنگ‌ها افزایش دهید تا شاهد خلاقیت‌های بیشتری در پوشش‌تان باشید.

رنگ هلویی سال 1403 در ابتدا کمی چالش‌برانگیز به‌نظر می‌رسد و شاید ندانید که با چه رنگ‌هایی می‌توانید آن را ترکیب کنید و یک استایل منحصربه‌فرد بسازید. به همین دلیل، ما پیشنهادهایی به شما دادیم که قطعا برایتان کارساز خواهد بود.

رنگ سال 1403 در ترکیب با استایل آبی

هلویی مخملی با طیف متنوعی از آبی‌ها، یک ست جذاب دخترانه می‌سازد. این ترکیب، برای استایل‌های روزانه، کژوال و مهمانی‌های ساده خانوادگی و دورهمی‌های دوستانه، یک انتخاب شایسته است. اگر به آبی علاقه‌مند باشید، حتما یک شلوار یا کت جین، در کمد لباس‌تان پیدا می‌شود؛ این عالی است! همان را می‌توانید با هلویی مخلوط، و یک ظاهر باطراوت برای خود خلق کنید.

دیدگاه

پیشنهاد سردبیر

آخرین اخبار

پربازدیدترین ها

خواندنی