کد خبر: ۲۸۸۶۶
۱۴۰۲/۱۱/۳۰ ۰۸:۳۰:۰۳

عروس خانوم هایی که حتما باید لباس آستین بلند بپوشن

لباس عروس یکی از مهم ترین لباس ها در طول زندگی یک خانم است، از این رو قبل از انتخاب لباس عروس با کمی تحقیق میتوانید لباس عروس بهتری با فرم اندامتان انتخاب کنید.

به گزارش محیانیوز، عروس‌هایی که به دنبال لباس عروس ساده و در عین حال شیک هستند، معمولا لباس‌های عروس کلاسیک با آستین‌های بلند را انتخاب می‌کنند. در طراحی پیراهن عروس ها با سبک کلاسیک برای تزیین پیراهن عروس از سنگ یا نگین های تزیینی در قسمت یقه و کمر و آستین و دامن پیراهن عروس استفاده می شود.

لباس عروس آستین دار

عروس هایی که بازوهای لاغری دارن

اگر بازوهای لاغری دارید، آستین های پف دار و عروسکی می توانند گزینه ی عالی باشند. لباس عروس پرنسسی آستین پفی یکی از مدل های فانتزی و جذاب است که برای خانم هایی که بالاتنه آن ها ریز است، بسیار مناسب خواهد بود.

عروس هایی که بازوهای تپلی دارند

اگر دور بازوی تان زیاد است، از لباس عروس آستین دار استفاده کنید، این نوع آستین ها سبب می شود که بازوهایتان خیلی به چشم نیاید، مدل های دکلته مناسب عروس هایی که بازوهای پُر دارند، نیست. این عروس ها بهتر است لباس آستین کوتاه یا آستین بلند انتخاب کنند.

عروس هایی که قد بلندی دارند

پوشیدن لباس عروس با یقه پوشیده و آستین بلند برای افراد قد بلند کمی پر ریسک به‌نظر می‌رسد؛ اما اگر بالاتنه نسبتا بزرگی دارید؛ این طراحی می‌تواند به ظریف‌تر نشان دادن شما کمک کند.

عروس هایی که پایین تنه لاغر یا تپلی دارند

لباس عروس های آستین دار در واقع نقص ها اندام را می پوشانند، این لباس برای افرادی که بسیار بسیار لاغر، یا بسیار چاق و یا چهار شانه هستند، مناسب می باشد چرا که این نوع لباس در واقع بالاتنه را جذاب تر نشان می دهند و نگاه را از پایین تنه لاغر یا درشت شما دور می کنند.

 

دیدگاه

پیشنهاد سردبیر

آخرین اخبار

پربازدیدترین ها

خواندنی