کد خبر: ۲۸۵۷۸
۱۴۰۲/۱۱/۲۷ ۱۲:۴۵:۰۲

بهترین بازی‌های کامپیوتری بالای 18 سال

بازی‌های کامپیوتری پرطرفداری در بین گیمرهای حرفه‌ای وجود دارد که انتخاب را دشوار می‌کند. این بازی‌ها اغلب با امتیاز متاکریتیک رتبه‌بندی می‌شوند که هر چه امتیاز بیشتر باشد مسلما بازی مورد نظر نیز کیفیت بالاتری دارد.

به گزارش محیانیوز، بازی‌های کامپیوتری پرطرفداری در بین گیمرهای حرفه‌ای وجود دارد که انتخاب را دشوار می‌کند. این بازی‌ها اغلب با امتیاز متاکریتیک رتبه‌بندی می‌شوند که هر چه امتیاز بیشتر باشد مسلما بازی مورد نظر نیز کیفیت بالاتری دارد.

بازی GTA V با نمره 96 متاکریتیک

این بازی جزو بازی های کامپیوتری شگفت انگیز بوده و در رتبه اول بازی‌های PC در 10 سال گذشته قرار دارد. این بازی کامیپوتری پرفروش به جای داشتن یک کاراکتر، سه کاراکتر دارد که امکان تغییر آن‌ها فراهم شده است و در اکثر زمان‌های بازی می‌توان آن‌ها را عوض کرد. این بازی توسط راک استار به طور مرتب حمایت شده و محتویات آن به شکل منظمی بروز می‌شوند. وقایع داستانی کاراکترهای این بازی امکان تلفیق داشته و همین باعث افزایش آزادی عمل و حال و هوایی خاص در حین بازی می‌شود.

بازی Dead Cells از بهترین بازی‌ های کامپیوتری اخیر

این بازی کامپیوتری نمره 89 را در متاکریتیک گرفته و در رتبه چهلم از بهترین بازی های کامپیوتری قرار دارد. این بازی از استودیو موشن تویین بوده و محصول اکشن پلتفرمر مترویدونیا و روگ لایت است که در آن بازیکن باید یکی از شخصیت‌ها را هدایت کند تا به محیط‌های بالاتر برسد. دد سلز از بازی‌هایی با مواجهه پرتکرار مرگ بوده و شروع دوباره از ابتدا صورت می‌گیرد. تنوع بالایی در تجهیزات این بازی وجود داشته و طی آن با هر بار بازی می‌توان دستاوردهای جدیدی پیدا کرد که همین مساله باعث می‌شود تا ساعت‌ها بتوان با این بازی درگیر بود.

بازی Dead Cells از بهترین بازی های کامپیوتری اخیر-کاماپرس

بازی Portal 2 از بازی های کامپیوتری پر طرفدار

این بازی کامپیوتری با نمره متاکریتیک 95 جزو یکی از معروف‌ترین بازی های کامپیوتری بوده و ایده آن از یک پروژه دانشجویی آغاز شده است. در این بازی که دومین بازی پرطرفدار در بین بازی های کامپیوتری است در واقع به نوعی باید یک پازل را حل کرد. این کار با اسلحه مخصوصی انجام می‌شود و باید پورتال‌هایی ایجاد شوند تا بتواند به حل معما کمک کنند. این بازی جایزه بهترین بازی مراسم گلدن جوی استیک را به دست آورده است.

بازی Portal 2 از بازی های کامپیوتری پر طرفدار-کاماپرس

بازی Pillars of Eternity از بهترین بازی های کامپیوتری اخیر

این بازی از جذاب‌ترین بازی های کامپیوتری در نقش آفرینی بوده و در رتبه سی و نهم بهترین بازی های کامیپوتری قرار دارد. این بازی در سال 2015 منتشر شده و همچنان جزو بازی‌های پرطرفدار است. حال و هوای آثار کلاسیک در این بازی نمایان بوده و طی آن امکان عملکرد مستقل بازیکن فراهم می‌شود. امکان تعریف داستان و ساختن شخصیت دلخواه در این بازی وجود دارد.

بازی Pillars of Eternity از بهترین بازی های کامپیوتری اخیر-کاماپرس

بازی Minecraft از بازی های کامپیوتری جذاب

این بازی با نمره متاکریتیک 93 در بازار موجود است و تجربه‌ای موفق در بین بازی های کامپیوتری به حساب می‌آید. این محصول امکان آزادی عمل و خلاقیت را فراهم کرده و به بازیکنان اجازه می‌دهد تا انتخاب بیشتری داشته باشند. در این بازی که با پلتفرم‌های مختلف قابلیت اجرا دارد ممکن است افراد ساعت‌ها مشغول باشند و گذر زمان را احساس نکنند.

بازی Minecraft از بازی های کامپیوتری جذاب-کاماپرس

انتهای پیام

دیدگاه

پیشنهاد سردبیر

آخرین اخبار

پربازدیدترین ها

خواندنی