کد خبر: ۲۸۱۲۵
۱۴۰۲/۱۱/۲۱ ۱۲:۱۵:۰۱

وسایل اضافه به درد نخور در سیسمونی نوزاد

بسیاری از خانواده ها فقط با نگاه کردن به سیسمونی نوزاد دیگران اقدام به خرید وسایل اضافه در سیسمونی می کنند در حالی که بسیاری از آن ها اصلا استفاده نمی شوند.

به گزارش محیانیوز، اگر خودتان و یا خانواده تان قصد تهیه سیسمونی را دارند ، ابتدا نکات زیر را در نظر بگیرید و سپس به خرید برای سیسمونی روید.

مساحت منزلتان را در نظر بگیرید

اگر مستاجر هستید و خانه کوچکی دارید بهتر است قبل از خرید سیسمونی کمی بیاندیشید و در نظر بگیرید کدام یک از وسایل کودک در خانه تان جا نمی شود . اگر اتاق خواب کودکتان کوچک است و جایی برای گذاشتن وسایل او ندارید ، از خرید برخی از وسایل خودداری نمایید.

به فصل به دنیا آمدن فرزندتان دقت کنید

در نظر بگیرید که فرزند شما چه فصلی به دنیا خواهد آمد . برخی از والدین بدون در نظر گرفتن این نکته لباس هایی برای فرزند خود می خرند که اصلا استفاده نمی شوند.

اگر فرزند شما در آخر زمستان به دنیا می آید ، دیگر لباس زمستانی به درد او نمی خورد و یک یا دو لباس برای او کافیست و اگر شما می خواهید لباس زمستانی برای او بخرید سعی نید لباس هایی را تهیه کنید که سایزشان بزرگ تر باشد و به کودک یک ساله بخورد.

توان مالی خود را در نظر بگیرید

حتما قبل از خرید سیسمونی بیاندیشید که چقدر می خواهید برای خرید هزینه کنید . اگر توان مالیتان زیاد نیست ، نیازها را با قدرت خریدتان هماهنگ کنید و وسایل ضروری را بخرید.

به جنسیت فرزندتان دقت کنید

برخی از خانواده ها قبل از مشخص شدن جنسیت کودک برای فرزند خود هم وسایل دخترانه و هم پسرانه تهیه می کنند . با توجه به اینکه آینده مشخص نیست و ممکن است شما به داشتن همین یک کودک بسنده کنید ، خرید برای هر دو جنس اسراف است.

دیدگاه

پیشنهاد سردبیر

آخرین اخبار

پربازدیدترین ها

خواندنی