کد خبر: ۲۷۸۰۲
۱۴۰۲/۱۱/۱۷ ۱۳:۵۰:۰۱

پیام رسان های ایرانی ماهانه 107 میلیون کاربر فعال دارند

مهدی مظفری، مدیرکل نظارت، حسابرسی و نظارت سازمان فناوری اطلاعات آخرین آمار وضعیت پیام رسان های ایرانی از نظر تعداد کاربران فعال و نرخ رشد تعداد کاربران آنها را اعلام کرد.

به گزارش محیانیوز، در حال حاضر شش پیام رسان ایرانی بله، ایتا، روبیکا، گپ، آی گپ و سروش پلاس بیش از 107 میلیون کاربر فعال ماهانه دارند. در بین این پیام رسان ها، روبیکا سهم بیشتری در تعداد کاربران داشت و پیام رسان ایتا بیشترین رشد را در تعداد کاربران به ثبت رساند.

مدیرکل نظارت، حسابرسی و نظارت سازمان فناوری اطلاعات ایران در خصوص تعداد کاربران فعال ماهانه پیام رسان ها، ارقام زیر را اعلام کرده است:

به گزارش زومیت، البته وی به آماری از پیام رسان های بله، سروش پلاس، گپ و آی گپ اشاره ای نکرد، اما در ادامه توضیح داد که تعداد کاربران آن در پیام رسان ایتا در 18 ماه گذشته 8 برابر شده است. بالاترین نرخ رشد را تجربه می کند. . در همین مدت در 18 ماه تعداد کاربران پیام رسان روبیکا سه برابر شد.

مدیرکل نظارت، حسابرسی و نظارت سازمان فناوری اطلاعات همچنین به امکان اتصال پیام رسان ها اشاره کرد و گفت: در حال حاضر پیام رسان های بله، آیتا، آی گپ و گپ متصل هستند و دو میلیون کاربر از این قابلیت استفاده می کنند.

دیدگاه

پیشنهاد سردبیر

آخرین اخبار

پربازدیدترین ها

خواندنی