کد خبر: ۲۷۶۲۶
۱۴۰۲/۱۱/۱۶ ۰۸:۰۰:۰۳

معرفی کامل پارک جنگلی گیسوم تونل جنگلی گیلان

پارک جنگلی گیسوم با ساحل دیدنی و جنگلی از درختان بلند و سرسبز یکی از جاذبه های گردشگری شگفت انگیز استان گیلان و شهرستان تالش می باشد.

به گزارش محیانیوز، جاده ای که منتهی به این جنگل می شود به اندازه زیبا و دیدنی است که شما به گونه انگار در حال گذر از دالان بهشت هستید. وقتی که در جاده ی سرسبز گیسوم قدم میزنی گویی درختان با تو سخن میگویند در ختانی که تا آسمان کشیده شده اند تونلی زیبا و سرسبز که حتی در واپسین روزهای پاییز و اوایل زمستان هم همانند تابلو زیبای نقاشی زیبایش را حفظ می کند . برای کسانی که عاشق رانندگی در جاده هستند گیسوم می تواند برایشان جاده ی رویاهایشان باشد.

گیسوم گیلان

پارک جنگلی گیسوم در کجا قرار دارد؟

از سمت جنوب گیسوم ، با رضوانشهر به فاصله ١4 کیلومتر و از شمال ، با شهر هشتپر (تالش) با فاصله ٢٠ کیلومتر همسایه می باشد.

جنگل گیسوم دارای مساحتی حدود ٨٠ هکتار می باشد که درختان جنگلی بسیار و گونه های گیاهی گوناگونی را در خود جای داده است وجود درختان وانواع گیاهان منظره ی زیبایی را به وجود آورده که برای هر گردشگری دلنواز و لذت بخش است .

تاریخچه گیسوم گیلان

تالش در حدود پانزده سال قبل با سرمایه گذاری شهرداری به عنوان قطب گردشگری استان گیلان مورد توجه قرار گرفت .امروز گیسوم در شمال غرب دریای خزر با معرفی طبیعت زیبای تالش گیلان را به عنوان یکی از مراکز گردشگری ایران از دیگر جاذبه های گردشگری جداکرده است.

امکانات پارک جنگلی گیسوم گیلان:

این پارک با امکاناتی مانند پارکینگ در داخل محوطه ی پارک، وسایل بازی برای کودکان،ورزشگاه ،اردوگاه،پلاژ،هتل ،مناطق پیک نیک،کمپینگ طبیعی،مسیر های پیاده روی ،مجموعه فضاهای جنگلی باقیمانده در ناحیه ی شرقی ،جنگل شمشاد،و موزه ی طبیعی گل و گیاه، ساعاتی خاطره انگیز را برای مسافران فراهم کرده است.

دیدگاه

پیشنهاد سردبیر

آخرین اخبار

پربازدیدترین ها

خواندنی