کد خبر: ۲۷۵۰۸
۱۴۰۲/۱۱/۱۵ ۱۰:۱۵:۰۶

هتل فولبرد مشهدکجاست؟

هتل‌های فولبرد مشهد، اقامتی همراه با منوی غذایی انتخابی یا منوی بوفه را برای مسافران فراهم کرده و هزینه تمام وعده‌های غذایی شامل، صبحانه، ناهار و شام را با هزینه رزرو، دریافت می‌کنند. اگر راهی مشهد هستید، با رزرو هتل فولبرد، نیازی به جستجو رستوران‌های شهر ندارید و زمان بیشتری برای زیارت و سیاحت خواهید داشت.

به گزارش محیانیوز،هتل‌های فولبرد مشهد، اقامتی همراه با منوی غذایی انتخابی یا منوی بوفه را برای مسافران فراهم کرده و هزینه تمام وعده‌های غذایی شامل، صبحانه، ناهار و شام را با هزینه رزرو، دریافت می‌کنند. اگر راهی مشهد هستید، با رزرو هتل فولبرد، نیازی به جستجو رستوران‌های شهر ندارید و زمان بیشتری برای زیارت و سیاحت خواهید داشت. البته فقط برخی از هتل‌های مشهد، فولبرد هستند، به همین منظور در ادامه علاوه بر معرفی هتل‌های فولبرد مشهد، اطلاعاتی مانند آدرس و شماره تماس را هم قرار داده تا راحت‌تر بتوانید اقدام به رزرو هتل مد نظر خود کنید.

لیست هتل‌های فولبرد مشهد + امکانات و درجه هتل

در زیر می‌توانید لیست هتل‌های فولبرد مشهد همراه با تعداد ستاره آن‌ها (درجه هتل)، مشاهده کنید.

هتل پارسیس
هتل ضیافت الزهرا
هتل الماس ۲
هتل سی‌نور
هتل اترک
هتل جواد
هتل الماس ۱
هتل کیانا
هتل نور
هتل هاترا
هتل پارمیدا

در میان هتل‌های فولبرد مشهد، انواع مختلفی از ۵ ستاره تا هتل آپارتمان دیده می‌شود و مسافران با هر بودجه‌ای می‌توانند در این هتل‌ها اقامت کنند. پیش از رزرو هتل فولبرد مشهد، توجه کنید که منوی بوفه به معنای یک منوی غذایی ثابت بوده و منوی انتخابی یعنی ایجاد چندین گزینه و باز گذاشتن دست مسافر برای انتخاب است.

هتل مشهد

هتل فولبرد مشهد نزدیک حرم به همراه راه‌های دسترسی

هتل و اقامتگاه‌های بسیار خوبی در نزدیکی حرم میتوان پیدا کرد که با سرو وعده‌های صبحانه، ناهار و شام همراه باشند. در ادامه به معرفی سه هتل فولبرد مشهد نزدیک حرم می‌پردازیم.

هتل ضیافت الزهرا مشهد؛ 5 ستاره

هتل پنج ستاره ضیافت الزهرا، یکی از هتل‌های تازه تاسیس فولبرد در مشهد است و می‌توانید تنها با 13 دقیقه پیاده‌روی به حرم دسترسی داشته باشید. این هتل امکاناتی مانند استخر، جکوزی، خدمات cip و ..را برای مسافران فراهم نموده است و نمای برخی از اتاق‌های فولبرد این هتل نیز رو به حرم امام رضا است.

  • آدرس:مشهد، خیابان نواب صفوی، شوشتری 7، آخر کوچه سمت چپ
  • تلفن:05133696807

هتل نور مشهد؛ 3 ستاره

هتل سه ستاره نور، یکی دیگر از هتل‌های فولبرد مشهد نزدیک به حرم امام رضا است. دسترسی آسان به مراکز مهم شهر، بازارها و مراکز خرید، اینترنت رایگان در هر اتاق، خدمات تور، پارکینگ، لاندری و ..از مزایایی اقامت در این هتل فولبرد است.

  • آدرس:میدان بیت المقدس به سمت خسروی نو، نبش شهید اندرزگو 17
  • تلفن:05132232970

هتل جواهری مشهد؛ 2 ستاره

هتل دو ستاره جواهری جزو هتل‌های فولبرد مشهد است که هم به حرم امام رضا و هم به مراکز مهم تجاری و تفریحی مشهد دسترسی راحتی دارد. اقامت شما در این هتل با منوی بوفه همراه خواهد بود و از امکاناتی مانند کافی‌شاپ، خدمات باربری، اینترنت رایگان و ..نیز بهره‌مند می‌شوید. اتاق‌های فولبرد هتل جواهری شامل اتاق‌های یک تخته، دو تخته، سه تخته، چهار تخته و پنج نفره است.

  • آدرس:خیابان امام رضا، نبش امام رضا 6
  • تلفن:05138427746
  • هتل‌های پنج ستاره فولبرد مشهد

    در لیست هتل‌های فولبرد مشهد، چهارهتل پنج ستاره با قیمت‌های مناسب و امکانات ویژه قرار دارد. یکی از این هتل‌ها، هتل ضیافت الزهرا است که آن را معرفی کردیم. در ادامه نیز سایر هتل‌های فولبرد مشهد پنج ستاره را بررسی می‌کنیم.
    هتل پارسیس مشهد

    هتل پارسیس پنج ستاره در برخی از اتاق‌های خود شامل اتاق یک تخته، اتاق دو تخته دبل، سوئیت دو نفره پرنسس، اتاق دو تخته توئین، سوئیت یکخوابه سه نفره، اتاق سه تخته، آپارتمان یکخوابه چهار نفره رویال و اتاق کانکت شش نفره خدمات فولبرد ارائه می‌دهد. این هتل با امکاناتی مانند سونا، جکوزی، استخر، گیم نت، سرویس حرم، خدمات ویژه معلولین و .. میزبان زائران امام رضا است.

    آدرس:بلوار وحدت، وحدت ۷، بلوار امیرالمومنین، ساختمان دوم سمت راست
    تلفن:۰۵۱۳۳۶۹۲۵۶۵

    هتل الماس ۲ مشهد

    هتل الماس ۲ یکی دیگر از هتل‌های پنج ستاره مشهد است که خدمات فولبرد نیز ارائه می‌دهد. هتل الماس فاصله چندانی با حرم امام رضا ندارد. اتاق‌های این هتل در سبک‌های مختلفی طراحی شده و برخی از این هتل‌ها را با منوی غذایی صبحانه، ناهار و شام همراه کرده است.

    آدرس:خیابان امام رضا، امام رضا ۲۰
    تلفن:۰۵۱۳۱۴۱۴۰۰۰

    هتل سی‌نور

    هتل سی‌نور، واقع در خیابان هفده شهریور و در نزدیکی مراکز خرید مهم مشهد واقع شده است. این هتل نیز چندان دور از حرم نیست و با هماهنگی می‌توانید از خدمات ترانسفر هتل سی‌نور نیز استفاده کنید. اتاق‌های فولبرد سی‌نور، شامل اتاق‌های دوتخته، اتاق‌های سه تخته، سوئیت‌های یکخوابه دوتخته رضوی و سلام، است.

    آدرس:خیابان هفده شهریور، بین هفده شهریور ۲ و ۲/۲ (نبش دانش شرقی)
    تلفن:۰۵۱۳۲۰۲۱۰۰۰
  • لیست هتل های مشهد
  •  

دیدگاه

پیشنهاد سردبیر

آخرین اخبار

پربازدیدترین ها

خواندنی