کد خبر: ۲۶۹۴۳
۱۴۰۲/۱۱/۰۹ ۰۸:۳۰:۰۲

5 استخر روباز در تهران برای روزهای سرد زمستانی

یکی از بهترین تفریحاتی که مردم از گذشته به آن علاقه داشتند، آب‌تنی در آب‌ها و رودخانه‌ها بود. این علاقه تا به امروز ادامه داشته و در حال حاضر استخرهای روباز جای خود را به شنا کردن در رودخانه‌ها و برکه‌ها داده است. این تفریح که قبلا مختص تابستان و فصول گرم بود امروزه به یک تفریح چهار فصل تبدیل شده است. در تهران هم استخرهای مختلف با امکانات و سطح بهداشت بالایی وجود دارد که برای رفع خستگی یک روز پرمشغله می‌تواند انتخاب مناسبی باشد.

به گزارش محیانیوز، استخر ولنجک که یکی از تمیز‌ترین استخر‌‌های روباز در شمال تهران به شمار می‌رود به عنوان یک استخر چهار فصل ویژه‌ی آقایان است. در این استخر امکاناتی نظیر سونا، سونای بخار، جکوزی، حمام آفتاب و دوش قرار دارد. علاوه بر آن این استخر در زمینی به مساحت حدود 1000 متر ساخته شده و از لحاظ تمیزی و بهداشت امتیاز بالایی می‌گیرد. همچنین در زمان شنا هم برای حاضرین موزیک‌های شاد و هیجان‌‌انگیزی توسط دیجی پخش می‌شود.

1-استخر بلوط ولنجک

2-استخر چهارفصل شهربانو

استخر شهربانو نیز یکی دیگر از استخرهای روباز تهران است که در منطقه‌ی نازی آباد و در بوستان شهربانو واقع شده است. استخر شهربانو با داشتن آبی تمیز و شفاف و رعایت اصول بهداشتی به عنوان یکی از استخر‌های چهار فصل معروف تهران شناخته می‌شود. این استخر همچنین دارای بوفه بوده و برای رفاه حال مشتریان فروش مایو هم دارد. همچنین این استخر دارای حمام آفتاب هم هست و در صورتی که مراجعین از حمام آفتاب استفاده کنند، استفاده از استخر ممنوع است.

3-استخر روباز هودین و هورام

مجموعه‌ی تفریحی هودین و هورام یکی از معروف‌ترین مجموعه‌های ورزشی تهران و همچنین ایران است که امکانات متفاوتی را به مشتریان خود ارائه می‌دهد. از جمله امکانات این مجموعه ورزشی می‌توان به ماساژ، غار ویژه‌ی آب درمانی، تی آر ایکس و حمام نمک اشاره کرد. این مجموعه که در غرب تهران واقع شده، در نوبت صبح ویژه‌ی بانوان و در نوبت شب ویژه‌ی آقایان است. یکی از ویژگی‌های این استخر که باعث تمایز آن با سایر استخر‌ها شده، قیمت مناسب آن است که باعث ایجاد لحظات به یاد ماندنی برای مراجعین می‌شود.

3-استخر روباز هودین و هورام

4-استخر روباز بهشت مادران

استخر بهشت مادران که یکی از استخرهای تمیز و مناسب با سطح بالای بهداشتی در تهران است به بانوان خدمات ارائه می‌کند. هزینه‌ی مناسب بلیط این استخر که تقریبا نصف بهای بلیط استخر‌های لوکس تهران است، باعث شده تا در بین خانم‌ها طرفداران زیادی را پیدا کند. از جمله امکانات این استخر می‌توان به بوفه، تراس آفتاب، ماساژ، استخر کودکان، سالن بدنسازی، پیلاتس و ایروبیک اشاره کرد.

4-استخر روباز بهشت مادران

5-استخر باشگاه انقلاب

استخر باشگاه انقلاب را می‌توان به جرات یکی از بهترین و مدرن‌ترین استخر‌‌های تهران دانست که در مجموعه‌ی ورزشی انقلاب واقع شده است. با توجه به امکاناتی که این استخر به مشتریان خود ارائه می‌کند، قیمت بلیط آن کمی بیشتر از سایر استخر‌های تهران است. این استخر به عنوان یک استخر چهار فصل شناخته می‌شود که ویژه‌ی بانوان است و امکانات و ویژگی‌هایی را شامل سونا خشک، سونا بخار، جکوزی، حوضچه آب سرد، تراس آفتاب، ماساژ، ایروبیک و حمام ترکی ارائه می‌کند.

دیدگاه

پیشنهاد سردبیر

آخرین اخبار

پربازدیدترین ها

خواندنی