کد خبر: ۲۶۹۳۸
۱۴۰۲/۱۱/۰۹ ۰۹:۳۰:۰۲

پرفروش ترین سرخ کن بدون روغن بازار را بشناسید

کاهش 80 درصدی مصرف روغن در ‌طبخ‌ غذا باعث استقبال زیاد کاربران ازسرخ کن‌های بدون روغن شده است.

به گزارش محیانیوز، سرخ کن چندکاره مدل HFP90 با داشتن درب شیشه‌ای این امکان را به شما می‌دهد که هنگام پخت مواد غذایی داخل آن را تماشا کنید. از این محصول می‌توان به عنوان یک توستر یا یک فر کوچک نیز استفاده کرد. این سرخ کن 1700 واتی ظرفیتی معادل 11 لیتر دارد؛ به‌همین خاطرخود را محبوب خانواده‌های پرجمعیت کرده است. قیمت حدودی این سرخ کن دربازار 7 میلیون و‌ نه صد‌هزار تومان است.

سرخ کن بدون روغن کنوود مدل hfp50

سرخ کن‌ بدون روغن hfp50 قابلیت سرخ کردن،گریل، کباب کردن را دارد و همچنین برای پخت پیتزا، نان وکیک هم می‌توان از آن استفاده کرد. صفحه نمایش سرخ کن همراه با پنل لمسی تعبیه شده است تا از طریق آن بتوان دمای پخت، مدت زمان پخت و دیگر تنظیمات لازم را انجام داد. این محصول با ظرفیت ۵.۵ لیتر برای آشپزخانه‌های کوچک مناسب است. علاوه بر این، قیمتی مقرون به صرفه دارد و در بازار حدود 5 میلیون و دویست هزار تومان خرید و فروش می‌شود.

 

سرخ کن بدون روغن کنوود مدل HFM75

سرخ کن کنوود مدل HFM75 به خاطرطراحی زیبا و مخزن دوقولو مورد استقبال کاربران زیادی قرار گرفته‌است. این محصول با توان قدرتمند 1700 وات وظرفیتی معادل 8لیتر دارد. محفظه داخلی سرخ کن از‌جنس تفلون و بدنه دستگاه از پلاستیک مقاوم و عایق در‌برابر‌حرارت است، در لحظه تهیه گزارش قیمت این محصول در‌ بازار‌حدود‌‌7 میلیون و‌سیصد‌هزارتومان است.

 

دیدگاه

پیشنهاد سردبیر

آخرین اخبار

پربازدیدترین ها

خواندنی