کد خبر: ۲۴۴۶۶
۱۴۰۲/۱۰/۱۵ ۱۱:۰۰:۰۱

صرفه جویی در وقت و انرژی با کلید لمسی هوشمند انجام پذیر است

کلیدهای لمسی هوشمند یوتاب با بهره‌گیری از امکانات روز دنیا قابلیت نصب در انواع قوطی را دارند و همچنین امکان کنترل از راه دور را برای ساکنین ساختمان فراهم می‌آورند.

به گزارش محیانیوز، امروزه با پیشرفت فناوری، زندگی انسان دستخوش تغییراتی شده است. بسیاری از کارهای روزمره مثل خرید، بانکداری، تماس با دوستان و … را با گوشی هوشمند انجام می‌دهند. هرچه استفاده از فناوری در زندگی بیشتر شود، تمایل به نوسازی و تغییر دکوراسیون محیط هم متناسب با آن بیشتر می‌شود. امروزه راه‌هایی وجود دارد که هزینه نوسازی را کم می‌کنند و از لحاظ زیبایی هم نتیجه خوبی دارند. همچنین جالب است بدانید که این راه‌ها موجب صرفه جویی در انرژی و کاهش هزینه‌های روزانه هم می‌شوند.

امروزه با توجه به شرایط، نیاز افراد متفاوت‌تر از گذشته شده است، بعنوان مثال ما امروزه به کنترل آسان‌تر و هوشمند سیستم‌های منزل مثل روشنایی، دما، امنیت و … نیاز داریم.

نصب و راه‌اندازی کلید لمسی هوشمند

کلید لمسی هوشمند یوتاب یکی از همین امکانات برای رفع این نیاز هاست که علاوه بر اینکه نصب آنها نیاز به هیچ تخریبی ندارد، بلکه به راحتی و بدون هیچ تخصصی می‌توان آنها را در انواع قوطی نصب کرد. کلیدهای لمسی هوشمند بر خلاف کلیدهای سنتی فاقد هرگونه حرکت مکانیکی هستند و با لمس انگشت کاربر فعال می‌شوند. پنل لمسی این کلیدها امکان استفاده‌ی مستقیم از آنها را فراهم می‌کند و باعث می‌شود عمر طولانی‌تری داشته باشند و همچنین می‌توانید با برنامه ریزی آنها به کمک تلفن هوشمند خود از هر فاصله‌ای کلید هوشمند را کنترل کنید. کلیدهای لمسی هوشمند از طریق اتصال بی‌سیم به تلفن‌های هوشمند متصل می‌شوند. با داشتن کلید لمسی هوشمند دیگر نیازی نیست نگران فرسودگی، شکستگی و یا از کار افتادن آنها، و یا زیبایی منزل باشیم چراکه علاوه بر ظاهری زیبا، دارای استحکام و عمری طولانی است و حتی جالب است بدانید کلید لمسی هوشمند یوتاب، شیشه ضد خش و فریم ضد احتراق دارد که خود باعث آسیب کمتر به این محصول می‌شود.

کاربرد کلید هوشمند

کلید هوشمند صرفاً برای روشنایی نیست و کاربردهای دیگری مثل کنترل پرده‌های الکتریکی و بسیاری از تجهیزات الکتریکی دیگر را دارند. با قابلیت برنامه ریزی که کلید لمسی هوشمند یوتاب به کاربر می‌دهد می‌توان در مصرف برق صرفه جویی کرد و در ساعات مشخصی روشنایی را کم و یا خاموش کرد. با استفاده از این کلیدها می‌توان هزینه‌ی فراموشی و اشتباهات را کاهش داد، بعنوان مثال اگر از خانه خارج شده اید و یادتان می‌آید که چراغ را خاموش نکرده اید، می‌توانید به راحتی از طریق تلفن همراه خود این کار را انجام دهید و حتی گاهاً به دلیل خستگی توانایی حرکت کردن تا کلید پریز را نداریم، به وسیله این کلیدها می‌توان از هرجایی که هستید این سیستم‌ها را مدیریت کنید. البته همانطور که در جریان هستید کلیدهای لمسی هوشمند یوتاب برد محدودی ندارد و از هر نقطه دنیا می‌توانید سیستم هوشمند خود را کنترل کنید.

این محصول با داشتن قابلیت‌های متنوع و چندکاربره، مناسب خانواده‌ها و یا گروه‌های چند نفره است و هر عضو می‌تواند جداگانه این سیستم‌های هوشمند را کنترل کند.

یکی دیگر از امکانات جذاب کلیدهای لمسی هوشمند، با توجه به علاقه انسان به استفاده از تکنولوژی‌های جدید کنترل آن‌ها از طریق دستیارهای صوتی هوشمند مانند Google Home است که شما می‌توانید با فرمان‌های صوتی این کار را انجام دهید.

شرکت مهندسی کاوش نیرو سپاهان همواره در راستای رفع نیاز و رضایت مشتری گام برداشته است و جوانب مختلف را در نظر گرفته است و به همین خاطر، با توجه به خطرات ناشی از برق، این محصول را به گونه‌ای طراحی کرده است که خطرات این چنینی را به حداقل برساند.

چرا خانه هوشمند؟

امروزه ما در عصری زندگی می‌کنیم که اکثر تجهیزات منزل مثل تلویزیون، لوسترها، درب و… به وسیله ریموت کنترل و بطور جداگانه کنترل می‌شوند. اما چرا همه ی این وسایل را تنها با تلفن همراه خود کنترل نکنیم؟ کلید لمسی هوشمند می‌تواند گامی درست در جهت شروع هوشمند سازی خانه شما باشد.

ابعاد کلید هوشمند یوتاب

انواع کلید لمسی هوشمند

کلید لمسی چه از نظر فنی و چه از نظر ظاهری انواع مختلفی دارد.

شما می‌توانید کلیدهای لمسی هوشمند را در رنگ و طرح‌های مختلف، سفارش دهید و همچنین از نظر فنی علاوه بر سطح امکانات و ایمنی، می‌توانید با توجه به تعداد پل مورد نیاز خود، این کلید هارا تهیه کنید.

کلیدهای لمسی هوشمند یوتاب از ظاهری ساده و زیبا برخوردارند و همچنین با امکاناتی که دارند می‌توانند نیاز مشتری را بطور کامل رفع کنند و همینطور با فیلترهایی که در آن‌ها استفاده شده است، ایمنی مطلوبی را برای شما فراهم آورده است.

هزینه هوشمند سازی خانه

اگر نگران هزینه این موارد هستید لازم است بگویم خیلی کمتر از هزینه بازسازی همه یا بخشی از خانه است، خصوصاً اگر کلید لمسی هوشمندی را انتخاب کنید که مناسب سیم کشی و قوطی‌های منزل شما باشد. کاوش نیرو با در نظر گرفتن این مورد، شرایطی را فراهم کرده است که برای راه اندازی نیازی به تغییر نباشد و فقط با یک تلفن همراه و کلید لمسی هوشمند یوتاب، خانه‌ی خود را هوشمند کنید!

البته بی شک نباید از انصاف خارج شد و مبلغ زیادی را در نظر گرفت. به همین منظور کاوش نیرو سپاهان با ارائه ی محصول با کیفیت، گارانتی و خدمات پس از فروش مناسب قیمتی حداقلی را در نظر گرفته است که با مراجعه به سایت فروشگاهی شرکت به آدرس www.knecshop.ir می‌توانید اطلاعات بیشتری کسب کنید.

کلید لمسی هوشمند یوتاب

نتیجه‌گیری

امروزه معیار ارزش گذاری خانه‌ها نسبت به قدیم کاملاً دگرگون شده، به کارگیری تجهیزات لوکس و با کیفیت مانند کلیدهای لمسی هوشمند یوتاب در ساختمان امتیاز مهمی است که از چشم هیچکس پوشیده نیست. همچنین اگر موجب آسایش و راحتی ساکنین شود.

حتی اگر قصد فروش منزل و ساختمان خود را نداشته باشید هم، آرامش خاطری که هوشمند سازی خانه به اهالی منزل می‌دهد با هیچ چیز قابل مقایسه نیست و باید توجه کرد که آسایش و آسودگی خاطر از همانجایی نشأت می‌گیرد که در آن زندگی می‌کنید.

می‌توانید برای اطلاعات بیشتر درمورد کلیدهای لمسی هوشمند و همینطور، آشنایی با دیگر محصولات ما به سایت www.knecshop.ir مراجعه کرده و اطلاعات خود را تکمیل کنید.

دیدگاه

پیشنهاد سردبیر

آخرین اخبار

پربازدیدترین ها

خواندنی