کد خبر: ۲۳۶۲۴
۱۴۰۲/۱۰/۰۴ ۱۹:۳۰:۰۲

بخش بستری رادیوآنکولوژی بیمارستان شهدای هفتم تیر راه اندازی شد

بخش بستری رادیوآنکولوژی بیمارستان شهدای هفتم تیر دانشگاه علوم پزشکی ایران به عنوان اقدامی مهم در بهبود درمان بیماران مبتلا به سرطان راه‌اندازی شد.

به گزارش محیانیوز، دکتر سید عبدالهادی دانشی با اشاره به راه اندازی بخش بستری رادیوآنکولوژی این بیمارستان عنوان کرد: بخش بستری آنکولوژی برای ارتقاء بهبود فرآیند درمان و مراقبت، قدمی مؤثر در جهت بهبود کیفیت زندگی بیماران است. همچنین این بیمارستان به عنوان تنها مرکز کامل و جامع، در ارائه خدمات درمانی به بیماران با بیماری‌های آنکولوژیک پیشتاز است.

بنابر اعلام دانشگاه علوم پزشکی ایران، وی افزود: با راه‌ اندازی بخش بستری آنکولوژی، بیماران مبتلا به بیماری‌‌های سرطان نه تنها از خدمات تخصصی سرپایی، بلکه از مراقبت‌‌های بیمارستانی نیز بهره‌ مند می‌شوند.

گفتنی است، بخش بستری واحد آنکولوژی به منظور توسعه خدمات بهداشتی و درمانی و با 9 تخت بستری به بهره برداری رسیده است. این بخش به‌عنوان تکمیل‌کننده خدمات سرپایی موجود، با تجهیزات پیشرفته و با استفاده از کادر مجرب، بیماران را به‌ طور جامع و کامل تحت نظر قرار داده و همچنین به بهبود روند درمانی و رفاه آنان کمک می‌کند.

دیدگاه

پیشنهاد سردبیر

آخرین اخبار

پربازدیدترین ها

خواندنی