کد خبر: ۲۲۹۴۸
۱۴۰۲/۰۹/۲۹ ۲۲:۰۰:۰۲

5 عطر جذاب مردانه را بیشتر بشناسید

بدون شک هیچ‌چیز مانند یک بوی خوش و خاطره‌انگیز باعث انتقال حس خوب به اطرافیان و خود فرد نمی‌شود. عطر‌ها فقط تکمیل‌کننده تیپ و استایل شما نیستند بلکه انتقال‌دهنده هزاران حس مختلف از بازیگوشی و شیطنت گرفته تا قدرت و اقتدارند. به همین‌دلیل انتخاب بهترین و جذاب‌ترین عطر مردانه نمادی از خلق و خو و شخصیت شما نیز هست. هم‌چنین این نکته را باید بدانید عطری که برای استفاده روزمره انتخاب می‌کنید با عطری که برای مراسمات ویژه و رسمی برمی‌گزینید نیز نباید یکی باشد. بنابراین برای هر موقعیت و هر فرد با تیپ شخصیتی متفاوت یک نوع عطر خاص مناسب است.

به گزارش محیانیوز، در این گزارش 5 عطر که آقایان را جذاب‌تر نشان می‌دهد معرفی خواهیم.

1-عطر ساواج دیور ادوپرفیوم

برند معروف و مشهور کریستین دیور از سال 1966 فعالیت خود را در تهیه و ساخت عطر‌های خاص و جذاب آغاز کرد. یکی از معروف‌ترین آن‌ها ساواج دیور است که با رایحه تلخ و خنکی که دارد ماندگاری و خط بوی فوق‌العاده‌ای از خود نشان می‌دهد. هم‌چنین به دلیل رایحه خاصی که دارد برای تمامی سنین و افراد مناسب است و درواقع نوعی عطر چهار فصل به شمار می‌رود. قیمت این عطر در بازار 7 میلیون تومان است.

عطر ساواج دیور ادوپرفیوم

2-عطر ورساچه اروس مردانه

عطر اروس در سال 2012 توسط ورساچه وارد بازار عطر و ادکلن شد و با رایحه جذاب و ماندنی که داشت خیلی زود در بین آقایان جا باز کرد. ماندگاری بالا و خط بویی که این عطر دارد آن را به یک عطر ایده‌آل برای مهمانی‌های رسمی و قرار‌های عاشقانه تبدیل کرده است. از طرفی بوی خاص و مردانه‌ای که در آقایان ایجاد می‌کند نماد قدرت و بزرگی را در آن فرد به نمایش می‌گذارد. این عطر در بازار با قیمت 4 میلیون و 500 هزار تومان عرضه می‌شود.

3-عطر بلو شنل

عطر بلو‌شنل با رایحه بی‌نظیر و طراحی و فرمولاسیون خاص در سال 2014 توسط جک پولژ ساخته و وارد بازار شد. در ساخت این عطر از ترکیباتی استفاده شده که رایحه و بوی رویایی و دلنشینی در افراد ایجاد می‌کند. این عطر با رایحه شرقی و چوبی‌ای که دارد برای آب و هوای گرم و معتدل بسیار مناسب است. هم‌چنین ماندگاری نسبتا خوب و نوع رایحه‌هایی که در ساخت آن استفاده شده بلو‌شنل را به یک عطر بادوام برای مصارف روزمره تبدیل کرده است. قیمت این عطر بین 6 تا 8 میلیون تومان متغیر است.

عطر بلو شنل

4-عطر لالیک مشکی انکر نویر

عطر لالیک انکر نویر یک عطر همیشگی در بین دوستدارانش است و به دلیل رایحه خاص و جذابی که دارد، اصالت و مقام والای افراد را بازگو می‌کند. رایحه تلخ و گرم لالیک آن را به یک عطر مناسب برای فصول سرد سال تبدیل کرده است. از طرفی خط بوی فوق‌العاده قوی و ماندگاری به شدت بالا این عطر را برای مهمانی‌های خاص به انتخابی رویایی تبدیل کرده است. قیمت این عطر در بازار بین 10 تا 16 میلیون تومان است.

عطر لالیک مشکی انکر نویر

5-عطر پاکورابان وان میلیون

این عطر در سال 2008 وارد بازار شد و با رایحه تند و تلخی که دارد برای فصل‌های سرد سال انتخاب ایده‌آلی است. این عطر هم با رایحه فوق‌العاده و هم با ظاهر خاص خود که نمادی از قدرت، ثروت و لوکس بودن است، برای افراد با لول بالا پیشنهاد می‌شود. به بیان دیگر خاص‌بودن چه در ظاهر و چه در بو و رایحه این عطر به طور مشهودی دیده می‌شود. خط بوی عالی و رایحه جذاب پاکورابان آن را برای آقایانی که دنبال عطر‌های با بوی خاص و مختص خود هستند پیشنهاد می‌شود. قیمت این عطر در بازار بین 3 تا 5 میلیون تومان است.

دیدگاه

پیشنهاد سردبیر

آخرین اخبار

پربازدیدترین ها

خواندنی