کد خبر: ۲۲۲۳۳
۱۴۰۲/۰۹/۲۴ ۰۶:۰۰:۰۱

دستگیری سارقان حرفه‌ای موتورسیکلت

مهر نوشت: سرکلانتر هشتم پلیس پیشگیری پایتخت از دستگیری ۲ سارق حرفه‌ای موتورسیکلت، خبر داد و گفت: متهمان به ۱۰ فقره سرقت اعتراف کردند.

به گزارش محیانیوز، سرهنگ عبدالرضا محمدی سرکلانتر هشتم پلیس پیشگیری پایتخت گفت: در پی وقوع چند فقره سرقت موتورسیکلت در محدوده خیابان سبحانی تهران دستگیری سارقان در دستور کار تیم عملیاتی کلانتری ۱۱۱ هفت چنار قرار گرفت و با بازبینی دوربین‌های محل‌های سرقت مشخصات ظاهری ۲ سارق در اختیار همه واحدهای گشتی و عملیاتی قرار گرفت.

وی گفت: مأموران با مشخصاتی که در اختیار داشتند به محل‌هایی که احتمال داشت سارقان حضور داشته باشند، اعزام و به صورت نامحسوس گشت زنی‌های هدفمند را ادامه دادند.

این مقام انتظامی افزود: گشت زنی‌های هدفمند ادامه داشت تا اینکه هفدهم آذر ماه یکی از واحدهای گشت عملیات سارقان را با همان مشخصات در حالی که قصد سرقت موتورسیکلتی را داشتند مشاهده و بلافاصله متهمان در یک عملیات منسجم پلیسی دستگیر و به کلانتری انتقال یافتند.

سرکلانتر هشتم پلیس پیشگیری تهران خاطر نشان کرد: متهمان به ۱۰ فقره سرقت با همکاری هم اعتراف کردند و شناسایی مال باختگان در دستور کار پلیس قرار گرفت و متهمان به همراه پرونده تحویل مراجع قضائی شدند.

دیدگاه

پیشنهاد سردبیر

آخرین اخبار

پربازدیدترین ها

خواندنی