کد خبر: ۳۲۵
۱۴۰۱/۰۶/۰۱ ۲۰:۳۴:۳۶

اپل هم اعصاب خردکن می‌شود!/ افزایش تبلیغات در دستگاه‌های هوشمند اپل

​اپل به زودی تبلیغات بیشتری را به سایر برنامه های بومی خود که در همه محصولاتش از جمله آیفون در دسترس هستند، می آورد.

به گزارش محیانیوز؛ در آخرین نسخه خبرنامه Power On، مارک گورمن از بلومبرگ گزارش داد که اپل قبلا آزمایش افزودن تبلیغات به نتایج جستجو در برنامه Maps را انجام داده است.

گورمن همچنین بر این باور است که برنامه‌های کتاب و پادکست اپل نیز می‌توانند در آینده تبلیغاتی را در ویترین فروشگاه‌های خود نشان دهند.

این اولین باری نیست که اپل تبلیغات را در برنامه های بومی خود معرفی می کند، پیش از این هم سازنده آیفون، تبلیغاتی را در سایر سرویس های خود نشان داده بود.

قابل توجه ترین آنها اپ استور است، که در آن دو راه برای نمایش آگهی در ویترین فروشگاه دیجیتال وجود دارد - یکی در برگه جستجو با اولین نتیجه در زیر قسمت پیشنهاد شده نمایش یک تبلیغ، در حالی که دیگری تبلیغی دارد که ابتدا قبل از نتایج سازمانی نمایش داده شود.

با این حال، گزارش‌های MacRumors، 9to5Mac و Apple Insider حاکی از آن است که اپل در حال برنامه‌ریزی برای نمایش تبلیغات در برگه «Today» اپ استور است.

گورمن اشاره می کند که نکته جالب‌تر، این است که اپل می‌تواند یک ردیف ارزان‌تر و با پشتیبانی تبلیغات برای سرویس پخش خود در Apple TV+ ایجاد کند.

در حال حاضر، این سرویس 4.99 دلار در ماه هزینه دارد، جایی که اکثراً همه چیز بدون آگهی است.

اپل به دنبال راه‌هایی برای گسترش تجارت تبلیغاتی خود است و این اصلا جای تعجب ندارد. همانطور که در اوایل سال جاری Insider گزارش داد، شرکت تحقیقاتی Omdia تجارت تبلیغاتی اپل در سال 2021 را با رشد 238 درصدی مواجه دانست و گفت این شرکت سالانه فقط نزدیک به 4 میلیارد دلار درآمد از طریق تبلیغات ایجاد کرده است.

 

منبع: ign

 

دیدگاه

پیشنهاد سردبیر

آخرین اخبار

پربازدیدترین ها

خواندنی