کد خبر: ۷۴۷۶
۱۴۰۲/۰۳/۱۴ ۲۱:۲۳:۴۱

اخرین لیست نقل و انتقالاتی یحیی گل محمدی برای فصل لو رفت

مدافع پرسپولیس از هواداران این تیم خواست در قبال بازیکنان تازه وارد این تیم در آینده صبور باشند.

مدافع پرسپولیس از هواداران این تیم خواست در قبال بازیکنان تازه وارد این تیم در آینده صبور باشند.

هنوز ۲ روز از قهرمانی پرسپولیس در جام حذفی نگذشته که بازار شایعات حول این تیم حسابی داغ شده‌است. هر روز خبر نزدیک شدن یک بازیکن به پرسپولیس شنیده می‌شود و اسامی مختلفی به نظر می رسد در لیست یحیی گل‌محمدی قرار دارند.

امشب اما دانیال اسماعیلی‌فر، مدافع راست پرسپولیس که فصل خوبی را پشت سر گذاشت در یک برنامه تلویزیونی از هواداران خواست که در خصوص عملکرد خریدهای آتی این تیم صبور باشند. وی تاکید کرد که بازیکنان زیادی قرار است به پرسپولیس بیایند.

در نگاه اول شاید این حرف‌ها عادی به نظر بیاید اما دقیق‌تر که نگاه کنیم می‌بینیم این صحبت‌ها کدی در دل خود دارد.

به نظر می‌رسد دانیال که تجربه تابستان فصل قبل و برخورد هواداران پرسپولیس با خرید میلاد زکی‌پور را دیده، می‌خواسته به نوعی برای حضور دوستش در پرسپولیس پادرمیانی کند.

دانیال و احسان پهلوان و مهدی مهدی‌پور، ۳ بازیکنی بودند که در ذوب و تراکتور هم‌بازی بودند. پهلوان زودتر از دانیال اسماعیلی‌فر راهی پرسپولیس شد و بعد از ۲ فصل حضور در این تیم راهی فولاد شد، اما مهدی‌پور در ۲ سال اخیر با لباس آبی در لیگ برتر حضور داشته‌است.

به نظر می رسد با توجه به کری‌های مهدی پور در هنگام حضور در استقلال، دانیال به نوعی می خواهد زمینه‌ساز حضور بی حاشیه مهدی پور در پرسپولیس شود. مهدی پور که سابقه کار زیر نظر یحیی گل‌محمدی را در کارنامه دارد، فصل خوبی را در استقلال سپری نکرد و با تصمیم ساپینتو بخش زیادی از فصل را روی نیمکت گذراند.

با توجه به سن و سال کمال کامیابی‌نیا و خبر احتمال حضور سرلک در لیگ‌های اروپایی، منطقا پرسپولیس در این پست نیاز مبرمی به خرید بازیکن جدید دارد و مهدی‌پور هم شنیده می‌شود در لیست یحیی گل‌محمدی قرار دارد.

 

دیدگاه

پیشنهاد سردبیر

آخرین اخبار

پربازدیدترین ها

خواندنی