کد خبر: ۷۲۸۶
۱۴۰۱/۱۲/۱۵ ۱۴:۰۱:۴۰

عیدی آموزش و پرورش به معلمین در آستانه نیمه شعبان

معاون برنامه‌ریزی و توسعه منابع وزارت آموزش و پرورش با اشاره به اینکه ارزیابی و صدور احکام قطعی معلمان در قالب نظام رتبه‌بندی در حال انجام است گفت: کارگروه‌هایی به همین منظور تشکیل شده است تا بتوانیم نسبت به اجرای قانون نظام رتبه‌بندی اقدام و کار را تا آخر سال به سرانجام برسانیم.

صادق ستاری‌فرد درباره آخرین وضعیت صدور احکام رتبه‌بندی معلمان اظهار کرد: امیدواریم احکام قطعی رتبه‌بندی معلمان را تا پایان اسفندماه صادر کنیم.

 

وی افزود: تا هفته گذشته ۶۵۰ هزار نفر در مرحله ارزیابی قرار داشتند که بیش از ۴۱۱ هزار نفر از آنها احکامشان صادر شده و مابقی در روزهای باقی‌مانده انجام می‌شود.

 

معاون برنامه‌ریزی و توسعه منابع وزارت آموزش و پرورش با بیان اینکه به محض آنکه ارزیابان، ارزیابی لازم را انجام و در اختیار هیئت ممیزه قرار دهند همکاران ما در استان‌ها و مناطق پرونده‌ها را بررسی می‌کنند گفت: کارگروه‌هایی را ایجاد کرده‌ایم؛ هم کارگروه‌های آموزشی و هم در مرکز سنجش و دانشگاه فرهنگیان که بتوانیم نسبت به اجرای قانون نظام رتبه‌بندی اقدام و کار را تا آخر سال به سرانجام برسانیم.

 

ستاری‌فرد در پاسخ به اینکه آیا در حال حاضر نیروی انسانی بلاتکلیف از محل قانون تعیین تکلیف نیروهای نهضتی، حق‌التدریس و مربیان پیش‌دبستانی دارید یا خیر؟ گفت: تنها تعداد کمی از همکاران که دوره مهارت‌آموزی‌شان به طول انجامیده باقی مانده‌اند که در حال نهایی شدن است.

 

دیدگاه

پیشنهاد سردبیر

آخرین اخبار

پربازدیدترین ها

خواندنی