کد خبر: ۶۲۴۹
۱۴۰۱/۰۹/۱۲ ۱۵:۵۶:۱۰

ویدئو/ فرمانده سپاه تهران: آمریکا ۵۵ هزار میلیارد دلار برای شبکه‌های تلویزیونی علیه ایران هزینه کرده است

فرمانده سپاه تهران بزرگ گفت: ما دقیقا همزمان با سخنرانی آقای رئیسی در سازمان ملل در خیابان‌های تهران و ۲۲ استان کشور درگیر شدیم. رمز عملیات و زمان آن اینگونه بود که چند ساعت بعد در تمام دنیا می‌پیچد که چند هزار نفر در ایران تلفات گرفتیم. اما به فضل الهی و برکت وجود بسیجیان وقتی فرمانده سپاه دستور داد هیچ فردی از سلاح استفاده نکند، مجروح و شهید دادیم اما اجازه ندادیم اراده دشمن جاری شود که به نوعی جهاد کبیر بود.
تعداد بازدید : 3

هشتمین کنگره سرداران و یک هزار شهید حوزه‌های ۳۲۳ و ۳۲۴ بسیج مالک اشتر منطقه ۱۵ تهران با حضور سردار حسن حسن‌زاده فرمانده سپاه تهران بزرگ، سردار علی‌حسین پازدار معاون اجرایی سازمان بسیج مستضعفین، سردار حسین حسن‌زاده معاون فناوری اطلاعات سازمان بسیج مستضعفین و جمعی از فرماندهان و مسئولان برگزار شد.

فرمانده سپاه تهران بزرگ دراین کنگره گفت: آمریکایی‌ها ۵۵ هزار میلیارد دلار برای ایجاد رسانه در کشورهای عربی و اطراف ما هزینه کردند که عملیات و فتنه عظیم اخیر را هدایت کنند، رهبر انقلاب فرمودند هنرشان این است که با رسانه‌هایی که مبالغ بسیاری برای آن‌ها هزینه کردند به جوانان یاد بدهند در شیشه‌ای بنزین بریزند و با گذاشتن تکه‌ای پنبه بر سر آن ایجاد آتش‌سوزی کنند، این قدرت نیست بلکه نشانه قدرت رو به افول است و طبق فرموده رهبر انقلاب این قدرت در حال انحطاط است.

دیدگاه

علی
ارسالی در ۰۰:۰۰ - ۱۴۰۱/۰۹/۲۳
1
0
کل بودجه امریکا سال 2022 شش هزار میلیارد دلار است .

پیشنهاد سردبیر

آخرین اخبار

پربازدیدترین ها

خواندنی