کد خبر: ۳۲۸۱
۱۴۰۱/۰۸/۰۴ ۲۲:۵۱:۳۷

ویدئو/ سوپرگل تماشایی طارمی به کلوب بروژ/ رکورد جدید طارمی در لیگ قهرمانان/ ستاره پورتو صدرنشین ایرانی‌ها در اروپا شد

فوق‌ستاره ایرانی پورتو بار دیگر در یک مسابقه حساس به داد تیمش رسید و گل‌های اول و چهارم تیمش مقابل بروژ را به ثمر رساند.

در حساس‌ترین بازی امشب لیگ قهرمانان اروپا برای فوتبال دوستان ایرانی، پورتو در خانه بروژ به مصاف این تیم بلژیکی رفت.

در شرایطی که مهدی طارمی در دقایق ابتدایی نیمه اول یک فرصت تک به تک فوق‌العاده را از دست داد، بازی بین دو تیم برابر پیش می‌رفت تا اینکه مهاجم ایرانی پورتو، یک بار دیگر هنر گلزنی‌اش را به رخ اروپا کشید.

در سی و سومین دقیقه مسابقه از دست دادن توپ توسط بازیکنان بروژ برای آنها گران تمام شد. اوتاویو، هافبک باهوش پورتو بلافاصله پس از توپ‌ربایی، با یک پاس در عمق کم‌نقص، مهدی طارمی را در موقعیت تک به تک با سیمون مینیوله قرار داد و مهدی هم بدون هیچ ضربه اضافی به توپ، با سود جستن از کات توپ ارسالی از سوی اوتاویو، با یک بغل‌پای مهندسی توپ را مماس با تیر عمودی به تور دروازه چسباند.

مهدی طارمی در لحظه تک به تک شدن با مینیوله، بدون اینکه کار اضافی‌ای انجام دهد، از این زاویه نسبتا بسته ضربه کات‌دارش را به سمت دروازه روانه کرد. هر مدل دیگری از ضربه زدن احتمالا منجربه خراب شدن این موقعیت گل می‌شد.

غیبت در بازی رفت دو تیم به دلیل اخراج مقابل اتلتیکو و شکست سنگین پورتو مقابل تیم بلژیکی، اصلا به مذاق طارمی خوش نیامده بود تا ستاره بی‌چون‌و‌چرای فوتبال ایران، برای کسب سومین پیروزی پورتو و رسیدن به نهمین امتیاز، تمام تلاشش را مقابل گلر سابق لیورپول به کار بگیرد و تا پایان نیمه اول، تیمش را با یک گل به رختکن بفرستد.

 

ستاره پورتو صدرنشین ایرانی‌ها در اروپا شد

تیم فوتبال پورتو امشب در هفته پنجم مرحله گروهی لیگ قهرمانان اروپا به مصاف کلوب‌بروژ بلژیک رفته که این مسابقه با برتری چهار بر صفر در جریان است. مهدی طارمی، ستاره ایرانی پورتو تا این دقیقه دو گل برای تیمش به ثمر رسانده است.

او با این دو گل به رکورد تازه‌ای در لیگ قهرمانان رسید و با 7 گل زده بهترین گلزن ایرانی این تورنمنت معتبر لقب گرفت. آزمون با 6 گل در رده دوم و علی دایی پس از طارمی و آزمون با 3 گل زده در رتبه سوم بهترین گلزنان ایرانی مسابقات ایستاده است.

 

 

دیدگاه

پیشنهاد سردبیر

آخرین اخبار

پربازدیدترین ها

خواندنی