کد خبر: ۹۴۲
۱۴۰۱/۰۶/۲۲ ۲۳:۰۰:۰۰

ویژه خانم‌ها؛ خوش پوش‌های لحظه آخری

تعطیلات آخر تابستان نه تنها برای آقایان لذت بخش بوده بلکه برای خانم‌ها هم از اهمیت ویژه‌ای برخوردار است. عکس‌های یادگاری با استایل‌های رنگی تابستانی از این سفرها، در صفحه‌های اینستاگرام به یادگار می مانند. پس اگر شما هم خوش استایل هستید، ساک‌های سفر را ببینید تا در دنیای خوش پوش‌های لحظه آخری قدم برداریم.

شلوار جین زنانه

برای شلوارهایی که در سفر زمینی به پا می‌کنید، بهتر است بی‌خیال شلوارهای کتان شوید. ناسلامتی قرار است در سفر احساس راحتی کنید. اما اگر سفرتان هوایی است بهتر است برای انتخاب شلوار، سراغ شلوارهایی بروید که دیرتر چروک می‌شوند، مطمئنا شما در سفر به اتو یا خشکشویی دسترسی ندارید؛ پس برای مسافرت‌تان یک شلوار جین را انتخاب کنید.

 

کیف دستی متوسط

ستی که برای مسافرت‌تان انتخاب کرده‌اید، مطمئنا کیفی متناسب را می‌طلبد. فقط تنها چیزی که درباره کیف باید بدانید این است که کیفی انتخاب کنید که دست گرفتن آن راحت باشد و بتوانید لوازم زیادی را درون آن جای دهید.

 

چمدان رنگی

قطعا برای سفر به یک چمدان رنگی احتیاج خواهید داشت، که هم دخترانه باشد و هم جادار. پس از چمدان های رنگی بزرگ استفاده کنید تا اگر در سفر هوایی آن را به بار تحویل می دهید خیالتان راحت باشد. علاوه بر آن پیدا کردن این چمدان‌ها در ریل، بنا به رنگی که دارند آسان تر خواهد بود.

 

کفش های شیک اما راحت

برای مسافرت بهتر است به فکر کفش‌هایی باشید که راحت از پا خارج می‌شوند و در عین خوش رنگی برای رانندگی یا حتی در سفرهای هوایی مناسب باشند.

**

پیراهن های رنگی

شاید به نظر برسد که رنگ‌ پیراهنتان خیلی مهم نیست، چون کسی آن را نمی بینید، اما باید بگوییم که پیراهن که انتخاب می کنید هم در سفر به شما انرژی می دهد و چه بهتر که آن را هم متناسب با ست تان انتخاب کنید.

 

ساعت های با بند رنگی

در سفر دور اکسسوری های رسمی و سنگین را خط بکشید. یک اکسسوری کوچک و ظریف همراه با ساعتی اسپرت ، مناسب سفر است.

 

عینک آفتابی

در یک مسافرت زمینی، احتیاج به عینک آفتابی زیبایی دارید تا تیپ تان کامل شود. یک عینک آفتابی با فریم خوشرنگ در طول سفر به ست شما جلوه و گیرایی می‌دهد.

 

صندل رنگی

یک صندل رنگی ظریف و خوش‌رنگ، در این فصل ظاهر دخترتان را شیک می‌کند. این صندل تخت برای کنار ساحل مناسب است که رنگ آمیزی اش، همه را سر ذوق می‌آورد.

 

ستی مولایی

دیدگاه

پیشنهاد سردبیر

آخرین اخبار

پربازدیدترین ها

خواندنی