کد خبر: ۶۶۱۴
۱۴۰۱/۰۹/۱۷ ۱۱:۰۰:۰۰

دست‌کش‌های شاد برای فصل سرد/ با مدل‌های جدید دستکش برای زمستان 2023 آشنا شوید

اگر جزو آن دسته آدم‌هایی هستید که با اولین وزش فصل سرما، انگشتان‌شان یخ می‌بندد، طبیعی است که از طرفداران دستکش باشید! حالا اگر در عین حال به تیپ و استایل خود هم اهمیت زیادی می‌دهید پس انتخاب دستکش بیش از پیش برای‌تان مهم است.

ستی مولایی؛ در حالی که دستکش‌های تیره همیشگی محبوبیت داشتند، امسال طراحان سراغ رنگ‌های روشن رفته‌اند. رنگ‌هایی مثل قرمز، سبز، آبی روشن، قهوه‌ای روشن جای خود را به رنگ‌های مشکی، خاکستری و سورمه‌ای یاقهوه‌ای تیره داده‌اند. طراحان برای زمستان 2023 به شما پیشنهاد می‌‌دهند، رنگ‌های همیشگی را کنار بگذارید و سراغ  روشن‌ها بروید تا شادی زمستانی را تجربه کنید.

 

دستکش چرم رنگی

برای روزهای زمستانی که سوز و سرما اذیت می‌کند، یکی از بهترین انتخاب‌ها چرم است. دستکش چرم از قدیم یکی از بهترین و شیک‌ترین نوع دستکش بوده که هنوز هم در مجموعه طراحان مد دیده می‌شود.

دستکش دورو برای خوش پوشان

دستکش های با دو رنگ متفاوت در کفت دست و رویه آن می‌تواند یک انتخاب عالی برای این زمستان باشند.

دستکش‌های بافتنی با طرح و رنگ های شاد

دستکش‌های بافتنی برای اغلب ما، خاطره روزهای کودکی را زنده می‌کنند اما با طراحی متفاوت در آنها می‌توانید گرمای مطبوعی به دستان‌تان هدیه دهید. طراحان زمستان امسال ساق بلند را برای دستکش‌های بافتنی پیشنهاد می‌کنند.

دستکش‌های با پارچه‌های چهل‌تیکه

دستکش‌های امسال از ترکیب چند پارچه مختلف تهیه شده‌اند؛ مثل چرم با پشم یا جیر با پوست. این دستکش‌ها که قرار است به لباسی فاخر اضافه شوند، شایسته‌تر از نمونه‌های بافتنی یا پارچه‌ای هستند.

دستکش‌های بلند

بیشترین مدل دستکشی که در مجموعه‌های پاییز و زمستان امسال دیده می‌شود، دستکش‌های بلند هستند؛ دستکش‌هایی که طول آنها از آرنج بالاتر می‌رود و تقریبا این امکان را به شما می‌دهد که به‌عنوان آستین از آن استفاده کنید. پس دیگر نگران سرد شدن دستان‌تان نباشید.

دستکش ها چه قابلیتی باید داشته باشند؟

مواد مورد استفاده در دستکش

دستکش‌هایی با پوسته پلی آمید (نایلون) با پوشش بالا معمولاً از پلی استر دوام بیشتری دارند. همچنین به دنبال تقویت‌کننده‌های چرم سخت یا مصنوعی  با سایش بالا مانند کف دست، نوک انگشتان و پایه شست است.

سازگاری با صفحه لمسی

برخی از دستکش‌های امروزی دارای نوک انگشتان رسانا هستند تا امکان استفاده از صفحه نمایش لمسی روی تلفن های هوشمند را راحت تر کنند. این دستکش ها اصولا در انگشت اشاره و شصت دست راست کار گذاری می‌شود. تا در هنگام سرما بدون درآوردن دستکش بتوان تلفن همراه خود را جواب داد.

ساختار دستکش‌ها

 برخی از دستک‌ش‌های زمستانی دارای آستر یکپارچه و صدفی و برخی دیگر دارای آستر قابل جابجایی هستند. دومی تطبیق پذیری بیشتری دارد اما متاسفانه وزن، حجم و پیچیدگی را بیشتر می‌کند.

ضد آب بودن دستکش

اگر می‌خواهید دست‌هایتان خشک و همچنین گرم بمانند، به دنبال دستکش با آستر یا درج ضد آب بودن روی آن باشید.

منبع:

https://www.livefortheoutdoors.com/reviews/accessories/best-winter-hiking-gloves/

https://www.switchbacktravel.com/best-winter-gloves

 

 

 

 

 

 

دیدگاه

پیشنهاد سردبیر

آخرین اخبار

پربازدیدترین ها

خواندنی