کد خبر: ۴۹۳۱
۱۴۰۱/۰۸/۲۶ ۰۸:۰۰:۰۰

عطر فصل سرد با بوی تو / رایحه‌هایی برگرفته از پاییز و زمستان

دیگر وقت آن رسیده است که سراغ عطرهای رایحه گرم، تلخ و حتی شیرین و تند بروید چون در هوای سرد، عطر گرم خیلی بیشتر می‌چسبد.

ستی مولایی؛ به همان اندازه که بوی عطر شما با دیگران حرف می‌زند، به همان اندازه هم به شما اعتمادبه‌نفس و انگیزه بهترین بودن را می‌دهد. حس خوشایندی که همه ما بعد از استفاده عطر دلخواه خود داریم، در زمان کوتاهی به ما اعتمادبه‌نفس و امید می‌دهد؛ بنابراین انتخاب عطر و ادکلن‌هایی که قرار است مدتی از آن‌ها استفاده کنید در شکل دادن شخصیت اجتماعی‌تان جایگاه مهمی دارند. محبوب‌ترین عطرهای زنانه قدیمی و ماندگار در پاییز و زمستان پیش روی شماست تا کلکسیون ادکلن‌های خوش‌عطر و بوی‌تان کامل شود.

عطر Vera Wang Be Jeweled با عصاره‌ای استثنایی انار

حتما شما هم بین رنگ و بوهای آشنا و تکراری مدت‌هاست دنبال رایحه‌ای تازه و خاص هستید که همراه با عطرش حال و هوای تازه‌تری به سر و شکل‌تان بدهد. یکی از عطرهایی که در لیست پرفروش‌ترین برندهای قرار گرفته عطر Vera Wang Be Jeweled است. این محصول که عصاره‌ای استثنایی از انار، انگور قرمز، گل‌ صدتومانی و مشک است، ترکیبی از بوی گرم و شیرین دارد و می‌توانید به ماندگاری بالای آن اعتماد کنید.

 عطر COOL WATER با رایحه این محصول منحصربه‌فرد

از قرار کمپانی دیویداف به این سادگی‌ها خیال ندارد دست از سر عطر محبوبشCOOL WATER بردارد و برای پاییز و زمستان امسال هم این عطر را روانه بازار کرده ‌است. این عطر با رایحه‌ گرم  و شیرین آمده تا پاییز و زمستان را برای خانم‌ها دلچسب‌تر کند. در ترکیبات این محصول که انتخاب خوبی برای استفاده‌ روزانه است از خربزه، آناناس، لیمو، نیلوفر آبی، عسل، عنبر و مشک استفاده شده است. قطعا رایحه این محصول منحصربه‌فرد بوده و بوی شیرین و چوبی فوق‌العاده‌ای با خود به همراه دارد.

عطر Aqua All legori a winter Délice  با رایحه ترکیبی

محصول کمپانی گرلن از آن انتخاب‌های فصل سرد است که هم آقایانِ طرفدار این رایحه‌ها می‌توانند رویش حساب باز کنند و هم خانم‌ها. رایحه این عطر، ترکیبی است از ترنج، پرتقال، لیمو همراه با رایحه شکوفه‌های درخت پرتقال، گل زنبق و برگ بنفشه، اما این همه ماجرا نیست چراکه بوی دلنشین چرم و وانیل هم به‌عنوان نت‌های پایانی این عطر در آن حضور دارند!

عطر SHISEIDO ZEN با رایحه ملایم

با بویی تازه و هیجان‌انگیز حس تازگی را به فرد القا می‌کند. این عطر برای خانم‌هایی که به‌روز بودن برای‌شان اهمیت دارد، هدیه خوش‌بویی است. بوی ملایم و شیرین آناناس، ترنج، گل برف، سیب سرخ و مشک آن می‌تواند تا ساعت‌ها باقی بماند و معرف شخصیتی مدرن و ماندگار باشد.

عطر  کمپانی killer Queen Oh Sheer Katy Perry با رایحه وصف نشدنی

خانم‌هایی که ترجیح می‌دهند فصل سرد را با رایحه وصف نشدنی لطیف و ملایم سر کنند می‌توانند روی عطر  کمپانی killer Queen Oh Sheer Katy Perry حساب باز کنند. این عطر با رایحه‌‌ ملایم کارامل، لطافت وصف نشدنی را به شما هدیه می‌کند. رایحه بی‌نظیر این عطر ترکیبی از رایحه توت، آلو، انگور، گل یاس، گل تاج‌خروس و بالاخره نت‌های نعناع هندی و کرم بادام‌سوخته است که همه آن‌ها در کنار هم خاطرات خوبی را در ذهن تداعی می‌کنند.

عطر paradise azzurro با الهام از رایحه‌ گل‌ها

کمپانی روبرتو کاوالی با عطر azzurro paradise بهترین پاییز و زمستان را برای دوستدارانش هدیه می‌دهد. رایحه نشاط‌آور این عطر با الهام از رایحه‌ گل‌ها خلق شده و تاز‌گی همین گل‌ها را هم به‌خوبی در خودش جا داده است. بوی دلنشین این عطر ترکیبی است از مرکبات، ترنج، اسطوخودوس و گل یاس. البته در پایان هم رایحه‌ گونه‌ای کاج و چوب کشمیر به آن اضافه شده تا برازندگی شایسته بانوان را هرچه بیشتر به رخ بکشد.

عطر Rock 'n Rose Couture با ظرافت در طراحی شیشه

وقتی در عطر Rock 'n Rose Couture را باز می‌کنید لطافت و ظرافت از آن تراوش می‌کند. این دقیقا همان رایحه‌ای است که سرشار از بوی گل‌های معطر و میوه‌های خوشبو است که در روزهای زمستانی درون‌تان را گرم می‌کند و به شما انرژی می‌بخشد. رایحه ترنج، گل رز، گل یاسمن و شکوفه‌های پرتقال در کنار مشک، گل گاو‌زبان و وانیل از ترکیبات خوشبویی هستند که از درون آرام‌تان می‌کند.

عطر L'Or Blanc de Torrente  با ماندگاری بالا

خاطره یا سابقه داشتن یک عطر ماندگار کافی است تا تکلیف‌مان برای انتخاب عطرهای دوست‌داشتنی از آن کمپانی خلاق روشن باشد. Torrente که به خاطر ماندگاری بالا و قیمت تقریبا مناسب عطرهایش، سال‌های سال عنوان پرفروش‌ترین عطرهای دنیا را دارد، عطری زنانه با رایحه‌ای شیرین و گلی به خانم‌ها پیشکش کرده است. این عطر از در آمیخته‌شدن گل‌ یاسمن، نارنگی، شکوفه‌های پرتقال و نعناع هندی به دست آمده و با رایحه شیرین و ملایمی که دارد به این سادگی‌ها از لباس و بدن شما دل نمی‌کند.

عطر Dolce Vita  با رایحه لوکس

خانم‌ها از به رخ کشیدن زیبایی و سلیقه‌شان در انتخاب لذت می‌برند؛ به‌ویژه اگر پای خرید یک عطر لوکس و رسمی در میان باشد. این عطر که از ترکیب خالص دارچین، هلو و زردآلو در نت اولیه و چوب و وانیل برای رایحه پایانی به وجود آمده است به دلیل خاص بودن ترکیبات، طراوت و ملایمت ویژه‌ای در خود دارد.

عطر  Be Delicious با رایحه گل و میوه

عطر  Be Delicious از آن انتخاب‌هایی است که سال‌های سال هم بگذرد اعتبارش را از دست نمی‌دهد. رایحه گل و میوه این عطر که پیشکش کمپانی DKNY به خانم‌های مشکل‌پسند است ترکیبی است از رایحه گریپ‌فروت، خیار، گل‌های بنفشه، برف و رز. با انتخاب این ادکلن می‌توانید رایحه‌ای ملایم و شیرین را برای روزهای زمستانی داشته باشید.

منبع:

https://www.vogue.com/article/fall-perfumes

 

 

دیدگاه

پیشنهاد سردبیر

آخرین اخبار

پربازدیدترین ها

خواندنی