کد خبر: ۳۸۲۲
۱۴۰۱/۰۸/۱۲ ۰۸:۰۰:۰۰

خوش پوشی مردانه به وقت پاییز/ استایل‌های پاییزی مردانه که شما را خوش پوش نشان می‌دهد

بادهای سرد پاییزی و یخبندان زمستان در راه است. فصل‌های سردی که می‌شود استایل‌های شیکی را از خود به جا بگذارد.

ستی مولایی؛ ما دیگر از تابستان گرم فاصله گرفته‌ایم و در عین حال به زمستان سرد هم نرسیده‌ایم. دقیقا وسط فصل خوش تیپی گیر افتاده‌ایم. پس باید از روند مد پاییز 2022 لذت ببریم و در هر مراسم و یا انجام هر فعالیتی خوش استایل به نظر برسیم. ما اینجا هستیم تا مطمئن شویم ست مناسب را برای این فصل انتخاب می‌کنید.

بافت های میکرو در لباس مردانه

نیازی به تغییرات عمده نیست. در این فصل، ما بر روی بافت‌های ریز تمرکز می‌کنیم که ظرافت ساده‌ای را به هر ظاهری اضافه می‌کنند. بافتنی‌های نرم با الگوی سه بعدی مانند شاه ماهی را تصور کنید. یا به جای یک رنگ، بخیه های چند رنگ. این بافت و ابعاد افزوده، لوازم روزمره را به لوازمی لوکس تبدیل می‌کند. الگوی میکرو وافل در لباس‌های پاییزی مردانه امسال زیاد به چشم می‌خورد.

ژاکت‌های کش باف هندسی

ژاکت‌های کش باف  و پیراهن های با بافت و طرح هندسی محبوبیت خاصی در بین آقایان دارد به طوری که این مد هر سال در پاییز و زمستان در طرح‌های مختلف تکرار می شوند. این پیراهن  و ژاکت های کش باف مجموعه ای از رنگ ها و طرح‌های گرافیکی به خود می‌گیرد.

رنگ ها در کالکشن امسال

رنگ یکی از مهم‌ترین فاکتورها در دنیای مد محسوب می‌شود. به همین منظور امسال بیشتر سراغ رنگ‌های خاکی، قهوه ایی، قرمز بروید. البته جای تعجب نیست که رنگ های قهوه‌ای گرم حرف اول را برای مد پاییزی مردانه 2022 می‎‌زنند. رنگ‌های قهوه‌ای را انتخاب کنید که دارای رنگ‌های قرمز، زرد یا نارنجی شبیه به شاخ و برگ پاییزی هستند. شاه بلوط، دارچین و مس به هر ظاهری گرما می‌بخشد. این رنگ‌ها را به‌صورت تک‌رنگ سر تا پا یا به‌عنوان یک پاپ ظریف در کتانی یا کمربند بپوشید.

کت های‌ چرم بلند

چرم یکی از اجزای کمد لباس است که در طول سال‌ها بدون اینکه هرگز از بین برود‌، باقی مانده‌اند. این فصل نیز از این قاعده مستثنی نیست و چرم به شکل کت‌های فوق‌العاده مورد توجه طراحان قرار گرفته است.

پیراهن‌های فلانل

داشتن مجموعه متنوعی از پیراهن در کمد آقایان بسیار مهم است. برای این کار نیازی به بیرون رفتن و خرید پیراهن‌های جدید نیست. چند مورد از پیراهن‌های را پیدا کنید که با سبک شما هم خوانی داشته باشد. پیراهن‌های فلانل و ژاکت‌های کش باف در ابتدای این لیست پاییزی برای آقایان قرار دارد. پیراهن فلانل مردانه یکی از ترندهای محبوب سال 2022 محسوب می‌شود. این مدل پیراهن‌ها در استایل‌های کار، استایل‌های خیابانی و استایل‌های رسمی جایگاه خود را پیدا کرده‌اند. امروزه مدل‌های متنوعی از پیراهن فلانل مردانه در بازار پوشاک موجود است که آقایان با توجه به سبک پوشش، استایل و موقعیت های مختلف می توانند از این پیراهن استفاده کنند. امروزه پارچه فلانل به صورت کرک دار و بدون کرک است که هر یک از این پارچه‌ها دارای ارزش خاص خود هستند.

هشدار قرمز

قرمز امسال در سراسر کت واک های پاییز/زمستان 2020 به چشم می‌خورد. می‌توان این رنگ گرم را در سبک های بوهمیایی مشاهده کنید.

خیاطی جدید

طراحان در حال آزمایش و ابداع مجدد اصول خیاطی هستند. این امر به‌عنوان یک کت شلوار بزرگ با زیپ در دولچه و گابانا، یک کت کمربنددار یا یک ژاکت با آستین‌های بالا زده در برند ژاکاردی در پرادا به چشم می‌خورد. پس با دیدن طرح‌های عجیب، تعجب نکنید و به هنر خیاط باور داشته باشید.

ژاکت های  ورزشی

ما این ژاکت‌ها را در بسیاری از سریال‌های تلویزیونی آمریکایی قطعا دیده‌ایم. کاپشن‌های با سبک تیم‌های بسکتبال، فوتبال، راگبی یا حتی بیسبال زیاد در این فصل به چشم می‌خورند.

پلیورهای یقه اسکی

امسال سال پیراهن های یقه اسکی‌ است. لباس‌های با دو رنگ مختلف در قسمت یقه و خود پیراهن.

مینی کیف

وسایل غیر ضروری را در خانه بگذارید و فقط وسایلی را که لازم دارید را با خود همراه داشته باشید: کارت اعتباری، تلفن همراه، کیف پول، کلید... این پیام طراحان کیف مردانه در این فصل است. هر چه کیف کوچک‌تر استایل مدرن تر به نظر می‌رسد. 

منبع:

https://www.vogue.fr/vogue-hommes-en/article/mens-fashion-trends-fall-winter-2021-2022

 

 

دیدگاه

پیشنهاد سردبیر

آخرین اخبار

پربازدیدترین ها

خواندنی