کد خبر: ۲۲۵۴
۱۴۰۱/۰۷/۱۹ ۲۲:۳۷:۰۰

چتری برای دو نفر/ پاییز امسال چه چتری بخریم؟!

دنیا باند پرواز شماست، هر روز لباس‌هایی را انتخاب می‌کنید که شما را از بقیه متمایز می‌کند. ممکن است که شما یک مدل، استایلیست یا طراح نباشید اما می‌توانید با انتخاب‌های مد روز و منحصر به فردتان سبک خود را به ارمغان بیاورید. اجازه ندهید یک نم نم باران کوچک لباس خاص شما را خراب کند، با یک چتر مد روز استایلتان را کامل کنید. استایل شخصی شما هرگز نباید قربانی آب و هوا شود.

ستی مولایی؛ پاییز با روزهای بارانی‌اش معنا پیدا می‌کند. روزهای که قرار را به فرار از زیر باران ترجیح دهید و بتوانید بدون خیس شدن بر روی برگ های خیس پاییزی راه بروید. طرحی را انتخاب کنید که در عین حال متناسب با استایل شما باشد! بگذارید این طرح های زیبا الهام بخش مجموعه‌های مد روزانه شما باشد.

چترهای شفاف و شیشه‌ای

استفاده از چترهای شفاف بیرنگ یا شیشه‌ای در بین خانم‌ها و اللخصوص عکاسان بسیار مرسوم شده است بطوری که به سختی در بازار پیدا می شوند. این چترهای چند جانبه نه تنها جلوی خیس شدن شما را می گیرد بلکه برای عکاسی بسیار زیبا و کاربردی هستند.

چتر‌های شفاف با نورپردازی هم بسیار طرفدار دارند و می‌توان انواع جلوه های نوری را بر روی آنها پیاده سازی کرد و در عکاسی و فیلمبرداری عروس و داماد از آن بهره برد.

گل‌گلی های شیک

هر شیک پوشی باید کمد خود را برای فصل بارانی پاییز آماده کند. چترهای با طرح گلدار امسال پاییز را میزبان گلهای بهار کرده‌ است.

این یک الگوی کلاسیک است که برای سال‌های آینده باز شاهد دیدن آن خواهیم بود. پس اگر قصد دارید چتری بخرید که برای مدت طولانی به شما خدمت کند، طرح گل‌گلی عالی است و خسته کننده هم نمی‌شود.

به سبک نقاشی ون‌گوگ

شب پرستاره ون گوگ یک طراحی منحصر به فرد برای چترهای 2022 است. البته پارچه های با طرح نقاشی‌های قدیمی و معروف در چک لیست مد امسال زیاد به چشم می‌خورند.

این چتر دارای ارزش زیبایی شناختی است که هر فرد خلاقی قدردان آن خواهد بود. این چتر برای آرتیست‌ها جذابیت زیادی دارد.

چترهای به رنگ پاستیلی

ممکن است لباس مناسب و یک جفت کفش زیبا را انتخاب کرده باشید، اما گیلاس روی کیک را فراموش نکنید. هر شیک پوشی اهمیت لوازم جانبی (اکسسوآر مانند چتر) را می‌داند.

فکر نکنید که این فقط جواهرات هستند که لباس را گرد هم می آورند، چترها نیز می‌توانند یک تکه بی‌نقص برای هر مجموعه‌ای باشند. چترهای زیبا با رنگ‌های پاستلی شیک گزینه ای عالی برای انتخاب هستند. طراحی ظریف با ظاهر و رنگ منحصربفرد حتما شما را تحت تاثیر قرار می‌دهد.

مانند یک ملکه چتر انتخاب کنید

بنفش به عنوان رنگ سلطنتی شناخته می‌‍‌شود و مطمئناً با این رنگ احساس ملکه بودن خواهید کرد! این چتر برای هر عاشق مد که می‌خواهد با آخرین ترندها همراه باشد، ضروری است.

چتر زیبای بنفش با طرحی قرینه به قدری پر جنب و جوش است که سال‌های زیادی در خدمت شما خواهد بود و هرگز از مد نمی افتد.

چتری به سبک وینتیج

چتر Vintage Roses برای تمام خوش پوش های که دوست دارند یک نمونه از این سبک را در کمد لباس خود داشته باشند بسیار مناسب است.چترهای 2022 الگوی جدیدی از طرح گل‌دار کلاسیک را به نمایش می‌گذارد که روی هر چیزی از لباس‌ها گرفته تا کت‌ها امسال به چشم می خورد.

مطمئن باشید که گل‌ها هرگز از مد نمی‌افتند. این یک طرح بی نظیر برای خوش پوش های است که عاشق این سبک نه تنها در لباس هایشان بلکه در وسایل خانه هستند.

رنگ‌های پر جنب و جوش پارچه مطمئناً هر مجموعه منحصر به فرد در روزهای بارانی را تحسین می‌کند. این چترهای زیبا می‌تواند به عنوان یک چتر آفتابی نیز برایتان عمل کند.

چتری عاشقانه از پاریس

کوکو شانل درونی خود را بیرون بیاورید. استایل پاریسی به شیک بودن شهرت دارد و چتر چوبی پاریس با طراحی شیک و ظاهر جاودانه خود مطمئناً هر لباس دخترانه را تکمیل می‌کند. از جسور بودن نترسید و با داشتن یک اکسسوری یا جزئیات مربوط به لباس خود، تأثیرات ماندگاری بر افراد بگذارید.

منبع:

https://www.labella-umbrella.com/blog/best-2022-fashion-trends-designer-umbrellas/

 

دیدگاه

پیشنهاد سردبیر

آخرین اخبار

پربازدیدترین ها

خواندنی