کد خبر: ۱۲۷۱
۱۴۰۱/۰۶/۳۱ ۰۹:۴۱:۰۰

آفتابی‌های فصل پاییز

با تغییر فصل، عینک شما هم باید تغییر کند. سبک‌های فریم و انواع لنزها دائماً در حال تغییر هستند. با در نظر گرفتن این موضوع، ممکن است تعجب کنید که چه سبک های در پاییز امسال مورد توجه قرار گرفته است.

ستی مولایی؛ داشتن عینک آفتابی مناسب برای هر فصلی به یک اندازه مهم است. با آمدن پاییز میزان نور خورشید دیگر به شدت تابستان نیست در نتیجه شیشه‌های با رنگ‌های روشن یا گردیانت(سایه روشن) بیشتر مورد توجه قرار می‌گیرند. پس اگر می‌خواهید از چشمان خود محافظت کنید و در عین حال خوش پوش هم باشید از این نوع از عینک‌ها استفاده کنید. فصل پاییز با باد و باران همراه است پس یک جفت عینک آفتابی شیک راه حلی عالی برای محافظت از چشمان شماست.

با عینک آفتابی آینه‌ای رنگ‌های واقعی را در پاییز تقویت کنید

اگر به دنبال تقویت رنگ‌های پاییزی که در اطراف خود می‌بینید، هستید، یک جفت عینک آفتابی آینه‌ای را انتخاب کنید. لنزهای آینه‌ای رنگ‌های واقعی را تقویت می‌کنند و دنیای اطراف شما را زنده‌تر نشان می‌دهند. آنها همچنین محافظت عالی در برابر اشعه‌های مضر خورشید هستند. در طول پاییز، خورشید در نقطه‌ای پایین‌تر از افق قرار می‌گیرد و «نور مسطح» ایجاد می‌کند، به این معنی که خورشید کنتراست کمتری در نور ایجاد می‌کند. شرایط آب و هوایی مانند باد و باران هم بیشتر می‌شود.

به یاد داشته باشید: شیشه‌های آینه‌ای بیشتر مستعد خراش هستند. اگر می‌خواهید لنز را با حداقل تلاش به خوبی حفظ کنید، پوشش ضد خش را در نظر بگیرید.

عینک آفتابی سایه روشن: سبک های پاییزی

لنزهای گرادینت برای استفاده در فضای داخلی و خارجی در پاییز عالی هستند. آنها در برابر اشعه‌های UVA/UVB از چشم‌های ما محافظت می‌کنند، شیشه‌های سایه روشن با محدود کردن تابش شدید نور خورشید در هنگام رانندگی در ساعات سحر یا گرگ و میش هوا بسیار پرکاربرد هستند.

عینک آفتابی رنگی: سبک های پاییزی

به دنبال کمی رنگ بیشتر هستید؟ عینک‌های آفتابی رنگی به میزان عینک‌های دیگر از محافظت بالاتری برخوردار هستند. رنگ‌هایی مانند زرد، صورتی، قرمز، سبز و خاکستری از رنگ‌های پر طرف‌دار در پاییز هستند و هر کدام در شرایط خاصی فواید بیشتری دارند.

رنگ های زرد

عینک‌های با شیشه‌های زرد برای شرایط کم نور، و امکان دید بهتر در اوایل صبح و عصر ایده‌آل هستند.

رنگ صورتی و قرمز

آیا به دنبال یک جفت عینک آفتابی رنگی برای استفاده روزمره، هستید؟ لنزهای صورتی یا قرمز بهترین دید را در هوای غیرقابل پیش‌بینی پاییز، باران یا نورهای این فصل را می‌دهند. هر روز تاریکی را با این آفتابگیرهای سرخ رنگ روشن کنید.

رنگ سبز و خاکستری

رنگ‌های اطراف خود را با شیشه‌های سبز یا خاکستری تقویت کنید. این شیشه‌های چشم‌های شما را از سپیده دم تا خود شب ساپورت می‌کند. بر خلاف شیشه‌های قرمز یا صورتی، رنگ سبز یا خاکستری در روزهای روشن تر به خوبی عمل می‌کند و باعث کاهش نور و افزایش راحتی کلی چشم می شود.

منبع:

https://www.yesglasses.com/blog/fall-glasses-trends

 

دیدگاه

پیشنهاد سردبیر

آخرین اخبار

پربازدیدترین ها

خواندنی