کد خبر: ۱۰۲۱
۱۴۰۱/۰۶/۲۲ ۲۰:۳۰:۰۵

دلتنگی برای روزهای سبز در دنیای مد/ در هفته آخر تابستان، رنگ سبز طبیعت را به ظاهرتان بیفزاید

سبز یکی از بهترین رنگ‌های تابستانی است. حالا که به روزهای آخر تابستان نزدیک می‌شویم، بد نیست تا دیر نشده با ست‌های مختلف سبز، ظاهرمان را غافلگیر کنیم و از این همه انرژی مثبت لذت ببریم.

ستی مولایی؛ سبز رنگی دوست داشتنی است که طرف دارهای خاص خودش را دارد. حال آدم را خوب می‌کند و به دیگران نشان می‌دهد روحیه مثبتی داریم. همچنین؛ سبز از آن رنگ‌هایی است که استفاده از آن نیاز به جسارت زیادی ندارد. به همان اندازه که شاد و دلنشین است، ساده و دوست‌داشتنی است و به لحاظ بصری تقریبا همان تاثیری را دارد که این رنگ‌های تند دارند. این رنگ زیبا؛ شما را جوان‌تر و شاداب‌تر نشان می‌دهد و حال اطرافیان‌تان را هم خوب می‌کند. از طرف دیگر هماهنگی‌اش با رنگ‌های دیگر تقریبا به راحتی رنگ مشکی است.

طیف گسترده رنگ‌های سبز دست شما را در انتخاب لباس باز می‌گذارد و برای همه سنین، جذاب به نظر می‌رسد. رنگ سبز از آن رنگ‌هایی است که جنسیت ندارد و زن و مرد می‌توانند در پوش‌شان به راحتی از سبز استفاده کنند. از طرف دیگر سبز یکی از بهترین رنگ‌های تابستانی است. حالا که به روزهای آخر تابستان نزدیک می‌شویم، بد نیست تا دیر نشده با ست‌های مختلف سبز، ظاهرمان را غافلگیر کنیم و  از این همه انرژی مثبت لذت ببریم.

 

پیراهن

داشتن یک پیراهن سبز ساده در کمد هر خانم جوانی جزء ضروریات است. خصوصا اگر بدون هیچ طرح و رنگ اضافه‌ای باشد تا بتواند با رنگ‌های متعددی همانگ شود و در مهمانی‌های مختلف همراهی‌تان کند. پیراهن‌های تا زانو را بهتر است با کفش پاشنه‌دار بپوشید. چون این پیراهن‌ها خصوصا اگر خیلی لاغر نباشید، شما را کوتاه‌تر از آنچه هستید، نشان می‌دهند. پیشنهاد ما برای چنین پیراهنی، کفش پاشنه‌دار کرم رنگ است.

دلتنگی برای روزهای تابستان در دنیای مد

اکسسوآر

داشتن یک گوشواره با سنگ‌های سبز می‌تواند این ست را کامل کند و به آن شکوه و جلال دهد.  

دلتنگی برای روزهای تابستان در دنیای مد

کیف

در چنین ستی بهتر است برای کیف، سراغ رنگی تیره تر از رنگ پیراهنتان بروید. کیف سبز تیره ساده ساده از برند شنل برای این ست مناسب است.

دلتنگی برای روزهای تابستان در دنیای مد

کفش

سعی کنید کفش خود را از پالت رنگ کرم انتخاب کنید. تا استایل‌تان بهتر به نظر برسد.

دلتنگی برای روزهای تابستان در دنیای مد

ساعت

ساعت‌های با بند رنگی همیشه خوب به نظر می‌رسند و می‌توانند با دو استایل رسمی و اسپرت به راحتی ست شوند.

دلتنگی برای روزهای تابستان در دنیای مد

شال یا دسمال گردن

شال‌های حریر با این ست سبز رنگ هارمونی خاصی پیدا می‌کنند.

دلتنگی برای روزهای تابستان در دنیای مد

عینک

عینک را فراموش نکنید؛ عینکی با قاب مشکی و طلایی می‌توانند تکمیل کننده این ست سبز رنگ باشند.  

دلتنگی برای روزهای تابستان در دنیای مد

منبع

دیدگاه

پیشنهاد سردبیر

آخرین اخبار

پربازدیدترین ها

خواندنی