کد خبر: ۷۳۵۶
۱۴۰۲/۰۱/۲۶ ۱۳:۳۱:۰۶

اسکوچیچ جایگزین ساپینتو در استقلال؟

شاید برایتان جالب باشد اسکوچیچ، سرمربی سابق تیم ملی فوتبال ایران پیش از توافق با فدراسیون فوتبال کرواسی گزینه باشگاه استقلال برای جانشینی ریکاردو ساپینتو هم بود!

سایت «SportNet» کرواسی خبر داد فدراسیون فوتبال این کشور برای هدایت تیم ملی جوانان با دراگان اسکوچیچ سرمربی پیشین تیم ملی ایران به توافق رسیده است و او در مسابقات قهرمانی اروپا روی نیمکت کرواسی می‌نشیند.

در روزهای اخیر بحث جانشینی اسکوچیچ به جای یحیی گل محمدی سرمربی تیم پرسپولیس به میان آمد که باشگاه پرسپولیس این خبر را تکذیب کرد، به خصوص که یک فصل دیگر با یحیی گل محمدی قرارداد دارد.

 

اما بد نیست بدانید این مربی گزینه جانشینی ریکادو ساپینتو در استقلال هم بود. گفته می شد در صورت شکست استقلال در برابر گل گهر با تصمیم علی فتح‌الله‌زاده این مربی جای خود را به اسکوچیچ خواهد داد! اما در این بازی استقلال در دقایق پایانی و روی درخشش رضا میرزایی بازی یک بر صفر باخته را دو بر یک برد. علی فتح‌الله‌زاده در دوران مدیریت در استقلال اصلا رابطه خوبی با ریکاردو ساپینتو برقرار نکرد و در چند مقطع نیت به برکناری مربی پرتغالی داشت که در نهایت این پروسه نافرجام ماند.

 

دیدگاه

پیشنهاد سردبیر

آخرین اخبار

پربازدیدترین ها

خواندنی