کد خبر: ۱۴۱۶
۱۴۰۱/۰۷/۰۱ ۰۸:۵۹:۱۴

مشکل آیفون ۱۴ با عرضه پیش از موعد iOS جدید برطرف می شود

کمتر از یک هفته از عرضه آیفون ۱۴ توسط اپل می‌گذرد و کاربران از لرزش شدید دوربین هنگام باز کردن دوربین در برخی از برنامه‌های شخص ثالث خبر می دادند. این مشکل اکنون حل می‌شود زیرا به‌روزرسانی iOS 16.0.2 اکنون زودتر از موعد برای آیفون‌ها عرضه می‌شود.

به نظر می‌رسد لرزش دوربین به دلیل سیستم OIS تغییر سنسور نسل دوم در دوربین اصلی آیفون ۱۴ پرو و ۱۴ پرو مکس بوده است. برخی از کاربران گزارش دادند که هنگام باز کردن یک برنامه غیر اپل که از دوربین استفاده می‌کند (مانند اینستاگرام)، صداهای لرزش و خرخر بلند از دوربین می‌آید و دوربین را برای این برنامه‌ها غیرقابل استفاده می کند.

اصلاحات دیگری نیز با به‌روزرسانی جدید شکل خواهد گرفت. شکایاتی در مورد درخواست کپی/پیست جدید که همراه با iOS 16 ارائه شد وجود داشت. این درخواست از کاربران اجازه می‌گرفت تا محتوا را بین برنامه‌ها کپی و جای‌گذاری کنند و ظاهراً فرکانس آن برای برخی از کاربران آزاردهنده بود.

این به‌روزرسانی همچنین مشکلی را برطرف می‌کند که ظاهراً ورودی لمسی را برای برخی از کاربران به دلیل عدم پاسخگویی ورودی لمسی پس از تعویض نمایشگر که آیفون X، XR و آیفون ۱۱ را تحت تأثیر قرار می‌داد، قطع می‌کرد./ جی اس ام آرنا

 

دیدگاه

پیشنهاد سردبیر

آخرین اخبار

پربازدیدترین ها

خواندنی