کد خبر: ۴۸۴
۱۴۰۱/۰۶/۰۸ ۲۱:۰۸:۱۷

جینسینگ چیست و چه خواص و عوارضی دارد؟

یکی از گیاهان مشهور مقوی و نیروزا در جهان ، جنسینگ نام دارد که به گیاه جوانی و نوش دارو نیز معروف است.

قهوه جنسینگ، یک نوشیدنی انرژی زا و آرامش بخش

قهوه جینسینگ، یکی از نوشیدنی هایی که به تازگی بسیار محبوب شده است. قهوه جینسینگ، جایگزین خوبی برای قهوه های معمولی و پرکافئین است که خواص زیادی برای سلامتی بدن دارد.

این قهوه از ترکیب دانه های قهوه و پودر جینسینگ تولید می شود. گیاه جینسینگ از محبوب ترین گیاهان دارویی در دنیا است که ریشه آن خواص درمانی و دارویی دارد.

ریشه این گیاه  را می توان به صورت پودر درآورد و آن را به انواع نوشیدنی ها و مکمل های غذایی اضافه کرد.

خواص-جینسینگ-در-گانودرما

قهوه جینسینگ دار باعث افزایش انرژی و شادابی بدن می شود؛ بدون اینکه استرس و اضطراب ناشی از مصرف کافئین را به دنبال داشته باشد. در واقع اگر شما می خواهید اول صبح قهوه ای بنوشید که سرحالتان کند؛ اما تپش قلبتان را بالا نبرد و به شما آرامش بدهد، قهوه جینسینگ را انتخاب کنید.

وجود پودر جینسینگ در این مدل قهوه، باعث می شود که خواص و فواید این گیاه فوق العاده به بدن شما برسد. افزایش نشاط و شادابی، افزایش قدرت بدن، افزایش تمرکز، بهبود عملکرد حافظه، سلامتی پوست و مو، کاهش وزن، تقویت قوای جنسی و رفع مشکلات جنسی از جمله خواص گیاه جینسینگ هستند که آن را به شدت محبوب کرده است.

 روش درست کردن

روش درست کردن قهوه جینسینگ دار، بسیار شبیه به قهوه های معمولی است و شما با اضافه کردن آب جوش به ترکیب دانه های قهوه و پودر جینسینگ می توانید این نوشیدنی پرخاصیت و خوشمزه را در منزل تهیه کنید. بسیاری از افراد که به کافئین حساسیت دارند، مقدا قهوه را کاهش می دهند و در این صورت، نوشیدنی آنها بیشتر طعم جینسینگ می دهد. طعم جینسینگ به زنجبیل شباهت زیادی دارد و عطر و طعمش تا حدودی تند است؛ اما ترکیب قهوه و جینسینگ باعث می شود که این نوشیدنی متعادل شود و طعم خوشایندی داشته باشد.

روغن-جینسینگ

بهترین زمان مصرف

بهترین زمان مصرف این نوشیدنی، بعد از صبحانه است؛ اما شما می توانید در وعده عصر نیز این نوشیدنی گرم را میل کنید. برای جلوگیری از بی خوابی و بدخوابی، بهتر است شبها قهوه جینسینگ ننوشید!

خواص قهوه جینسینگ

نوشیدن قهوه جینسینگ دار، این فواید را برای بدن شما به همراه دارد:

افزایش قدرت جنسی

درمان زود انزالی

درمان اختلالات نعوظ

افزایش تحرک اسپرم و درمان ناباروری مردان

کاهش دردهای دوران پریود و منظم کردن قاعدگی

سلامتی پوست و مو

افزایش آرامش جسم و ذهن

افزایش استقامت بدن

تقویت سیستم ایمنی بدن

کاهش وزن و کنترل قند خون

Ginseng-and-ginger-tea-ingredients-and-method-of-preparation-properties

ممنوعیت مصرف

خوردن قهوه جینسینگ برای افراد باردار، شیرده و کسانی که قرص ضدافسردگی مصرف می کنند، مجاز نیست! برای اینکه با خیال راحت این نوشیدنی را مصرف کنید، بهتر است ابتدا با پزشک متخصص تغذیه مشورت کنید.

خوردن قهوه جینسینگ برای تقویت قوای جنسی، افزایش آرامش ذهن، افزایش انرژی بدن و کاهش وزن عالی است؛ اما نباید خودسرانه مصرف شود. هرچیزی که زیاد مصرف شود، مشکلات و عوارضی به همراه دارد. اگر می خواهید بدنی سالم و سلامت داشته باشید، بهتر است حد تعادل را رعایت کنید.

رفع زودانزالی

یکی از خواص فوق العاده قهوه جینسینگ این است که مشکلات جنسی مردان را برطرف می کند. مثلا با نوشیدن منظم این قهوه می توان شاهد درمان زودانزالی آقایان بود. از گذشته تاکنون جینسینگ به عنوان داروی موثر برای رفع مشکلات جنسی و تقویت قوای جنسی کاربرد داشته است و درمان خوبی برای رفع این مشکل است. اگر می خواهید زودانزالی را درمان کنید و رابطه جنسی طولانی، پرشور و لذت بخشی داشته باشید، نوشیدن قهوه جینسینگ را شروع کنید تا به تدریج شاهد کم شدن این ممشکل و بهبود عملکرد خود در رابطه باشید.

 لاغری

یکی از خواص نوشیدن قهوه جینسینگ، کمک به کاهش وزن و لاغری است. تاثیر قهوه جینسینگ دار در کاهش چربی بدن، افزایش متابولیسم و کاهش وزن اثبات شده است و شما با نوشیدن روزانه قهوه جینسینگ دار می توانید به روند لاغری خود کمک کنید.

قهوه حاوی جینسینگ، گزینه فوق العاده ای برای ورزشکاران محسوب می شود؛ زیرا سرشار از ویتامین و پروتئین است و انرژی بدن را به خوبی تامین می کند. همچنین به روند چربی سوزی و عضله سازی بسیار کمک می کند.

خواص-جینسینگ-

دیدگاه

پیشنهاد سردبیر

آخرین اخبار

پربازدیدترین ها

خواندنی